Audi wspiera narciarstwo: współpraca z FIS-em przedłużona do sezonu 2025/26

Audi wspiera narciarstwo: współpraca z FIS‑em przedłużona do sezonu 2025/26

Audi pozostaje partnerem FIS do sezonu 2022/2023
Audi pozostaje partnerem FIS do sezonu 2022/2023
Źródło zdjęć: © Audi, Materiały prasowe
01.02.2023 11:25, aktualizacja: 01.02.2023 17:20

Marka z Ingolstadt pozostaje wyłącznym partnerem Międzynarodowej Federacji Narciarskiej i Snowboardowej FIS. W ramach współpracy marka z Ingolstadt zapewnia flotę pojazdów m.in. organizatorom konkursu skoków narciarskich w Zakopanem.

Sporty zimowe są od wielu lat elementem strategii partnerstw Audi. Powód akurat takiego sponsoringu nasuwa się sam – wymagające warunki pogodowe panujące w górskich kurortach pozwalają najlepiej zademonstrować techniczną przewagę napędu quattro, a sportowa rywalizacja idzie w parze z duchem marki. W związku z tym cztery pierścienie przedłużyły swoją umowę partnerską z Międzynardową Federacją Narciarską FIS do sezonu 2025/2026.

Zaangażowanie marki z Ingolstadt obejmuje wiele dyscyplin, m.in. Puchar Świata w narciarstwie zjazdowym, narciarstwie alpejskim, w kombinacji norweskiej czy w ski cross’ie. W Polsce jednak, z uwagi na ogromną popularność i doskonałe wyniki zawodników z naszego kraju, Audi najbardziej widoczne jest jako partner Pucharu Świata FIS w Skokach Narciarskich.

Nie inaczej było w tym roku podczas zawodów w Zakopanem. Audi jako wyłączny partner FIS z branży motoryzacyjnej, zapewnił organizatorom flotę pojazdów. Na tle trybun pełnych kibiców marka jak co roku prezentuje też swoje najnowsze modele. W tym roku w świetle reflektorów stanął elektryczny RS e-tron GT.

– Od samego początku współpraca pomiędzy FIS a Audi opiera się na solidności i zaufaniu do technicznych możliwości naszych samochodów, zwłaszcza tych z napędem na cztery koła i z napędem w pełni elektrycznym. Wspieranie zawodów w Zakopanem jest najlepszym nawiązaniem do sportowych, alpejskich tradycji naszej marki. – mówi Przemysław Schwarz, Dyrektor Marketingu Audi Polska.

Widok logo czterech pierścieni w śnieżnej aurze u fanów motoryzacji przywołuje przeważnie też skojarzenie z legendarną reklamą Audi – 100 CS z 1986 r. podjeżdżające pod skocznię narciarską w Finlandii do dziś robi wrażenie. Pewnie niejeden właściciel Audi z napędem quattro, patrząc na rozbieg Wielkiej Krokwi, chciałby ten wyczyn powtórzyć...

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)