Reklamy i oferty na ekranie iDrive? BMW już testuje takie rozwiązanie

Reklamy i oferty na ekranie iDrive? BMW już testuje takie rozwiązanie

Reklamy i oferty na ekranie iDrive? BMW już testuje takie rozwiązanie
Piotr Ślusarczyk
24.01.2014 10:17, aktualizacja: 08.10.2022 09:45

BMW w specjalnie przygotowanych modelach serii 7 testuje system iDrive wyświetlający na ekranie przeróżne oferty z najbliższej okolicy. Czy takie rozwiązanie ma sens?

Niemal na każdym kroku można się spotkać z różnego rodzaju kampaniami reklamowymi. Marketingowcy próbują dotrzeć do potencjalnych klientów wszystkimi możliwymi kanałami. Do tej pory nielicznymi ekranami, które dawały pewność, że nie wyświetli się na nich reklama lub „niepowtarzalna okazja” zakupu czegokolwiek, były ekrany systemów multimedialnych w samochodach. Nowy iDrive może jednak od tego odejść.

Obraz

BMW twierdzi, że opisywane rozwiązanie to „wirtualny rynek przyszłości”. Według założeń iDrive ma wyświetlać oferty z najbliżej okolicy oraz miejsce docelowe (jeśli takie zostało wpisane do nawigacji). Oznacza to, że teoretycznie równie dobrze mogą pojawić się reklamy zachęcające do kupna nowych spodni, zestawu garnków czy krasnali ogrodowych.

Tak źle jednak być nie powinno, bo producent zapewnia, że informacje będzie można filtrować według własnych upodobań. Przykładowo oferty kawiarni, ceny paliwa na najbliższych stacjach benzynowych czy planowane wydarzenia kulturalne w miejscu docelowym brzmią już o wiele lepiej. BMW wspomina także o możliwości informowania kierowcy o liczbie i położeniu wolnych miejsc parkingowych oraz opłatach związanych z parkowaniem. Kiedy taki iDrive zagości w produkcyjnych BMW, tego na razie nie wiadomo.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)