Honda na targach SEMA - zmodyfikowane Accordy i wzmocniony CR-Z [SEMA 2012]

Honda na targach SEMA - zmodyfikowane Accordy i wzmocniony CR‑Z [SEMA 2012]

Honda na targach SEMA - zmodyfikowane Accordy i wzmocniony CR-Z [SEMA 2012]
Arkadiusz Gabrysiak
31.10.2012 22:00, aktualizacja: 12.10.2022 17:05

Na trwających właśnie w Las Vegas targach SEMA, Honda zaprezentowała dwa zmodyfikowane Accordy i wzmocniony model CR-Z. Oto szczegóły.

Na trwających właśnie w Las Vegas targach SEMA, Honda zaprezentowała dwa zmodyfikowane Accordy i wzmocniony model CR-Z. Oto szczegóły.

Zacznijmy od Accorda Coupé stworzonego we współpracy z Bisimoto Engineering. Pojazd przybrał szarą, matową barwę, którą rozświetlają czerwone akcenty graficzne po bokach nadwozia, czerwone obudowy lusterek bocznych i czerwone felgi aluminiowe. Japoński producent zdecydował się także na spoiler tylny oraz akcenty z włókna węglowego, które dostrzeżemy w różnych miejscach nadwozia. Zawieszenie samochodu zostało obniżone, a za obręczami kryją się wydajniejsze hamulce. Z całą pewnością lepsze hamulce się przydadzą, gdyż 3,5-litrowy motor benzynowy w układzie V6 został wzmocniony do 407 KM. We wnętrzu dostrzeżemy natomiast klatkę bezpieczeństwa i sportowe fotele.

Drugi Accord to biały sedan, który powstał we współpracy z firmami DSO Eyewear i MAD Industries. Nadwozie zostało pokryte białym lakierem o nazwie White Orchid Pearl, jednak atrapa chłodnicy i większa część maski samochodu przybrały kolor niebieski. Samochód wyposażono także w subtelny pakiet stylistyczny, obniżone zawieszenie i 20-calowe felgi aluminiowe. Pod maską kryje się 2,4-litrowa jednostka napędowa, która standardowo generuje 187 KM.

Obraz

Na stoisku Hondy nie zabrakło również modelu CR-Z. Pojazd został wyposażony w lekko zmodyfikowany zderzak przedni, spoiler tylny i nowy zderzak tylny z dyfuzorem i centralnie umiejscowioną, podwójną końcówką wydechu. Jednak to nie wszystko, gdyż samochód został również wyposażony w sportowe zawieszenie, wydajniejsze hamulce i nowe felgi aluminiowe. Dzięki dodaniu kompresora i zmodyfikowanemu układowi wydechowemu, 1,5-litrowa jednostka wspomagana niewielkim motorem elektrycznym generuje tutaj 187 KM. Przypomnijmy, że seryjna wersja po tegorocznym faceliftingu może pochwalić się mocą 137 KM.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/24]

Źródło: WCFCarscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)