Mercedes-Benz C250 Coupé Sport - wbrew stereotypom [test autokult.pl]

Ten artykuł ma 3 strony:

Mercedes-Benz C250 Coupé Sport — dane techniczne

Testowany egzemplarz: Mercedes-Benz C250 Coupé Sport

Silnik i napęd

Układ i doładowanie: R4, Turbodoładowanie
Rodzaj paliwa: Benzyna
Ustawienie: Wzdłużnie
Rozrząd: DOHC 16V
Objętość skokowa: 1796 cm3
Stopień sprężania: 9,3
Moc maksymalna: 204 KM przy 5500 rpm
Moment maksymalny: 310 Nm w zakresie od 2300 rpm do 4300 rpm
Objętościowy wskaźnik mocy: 113 KM/l
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna (7G-Tronic PLUS)
Typ napędu: RWD (tylny)
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane
Hamulce tylne: Tarczowe
Zawieszenie przednie: Kolumny typu MacPherson
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe
Układ kierowniczy: Wspomagany
Średnica zawracania: 10,8 m
Koła, ogumienie przednie: 18" 255/35 R18
Koła, ogumienie tylne: 18" 255/35 R18

Masy i wymiary

Typ nadwozia: Coupé
Liczba drzwi: 2
Współczynnik oporu Cd (Cx): b.d.
Masa własna: 1550 kg
Stosunek masy do mocy: 7,6 kg/KM
Długość: 4590 mm
Szerokość: 1770 mm
Wysokość: 1408 mm
Rozstaw osi: 2760 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1549/1552 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 60 l
Pojemność bagażnika: 450 l

Specyfikacja użytkowa

Ładowność maksymalna: 545 kg

Osiągi

Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 7,2 s
Prędkość maksymalna: 240 km/h
Zużycie paliwa (miasto): 8,8 l/100 km 11 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 6,2 l/100 km 8 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,5 l/100 km 10 l/100 km
Emisja CO2: 152 g/km
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek

Cena

Testowany egzemplarz: Ok. 250 000 zł
Model od: 146 000 zł
Wersja silnikowa od: 181 500 zł

Zobacz również: SsangYong XLC 1.6 Diesel AWD AT - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW 750d xDrive M-Sport kontra Audi A8 4.2 TDI quattro - test BMW M4 Cabrio - test Nowy Opel Astra OPC GTC (2014) - test Renault Captur 1,5 dCi 90 Intens Energy - test Volkswagen California Beach 2.0 TDI BiTurbo DSG - test Audi A3 Cabriolet 1,8 TFSI S-Tronic Ambition - test Toyota Aygo X-Cite - test BMW Z4 E89 sDrive35is M-Sport - test Nowe Audi A6 3,0 TDI BiTurbo i 3,0 TFSI - pierwsza jazda Nowe MINI Cooper S - test Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test Renault Master 165 dCi L3H2 - test Nowe Audi A7 3.0 TDI BiTurbo - pierwsza jazda Audi S1 Sportback - test Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline - test Citröen C4 Aircross 1.8 eHDI 150 4x4 - test Mazda 3 Sedan 2,0 SKYACTIV-G AT skyPASSION – test Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda Porsche Macan S - test Renault Clio Grandtour GT 120 EDC - test Škoda Octavia 1,2 TSI DSG Ambition - test wideo Opel Astra Sedan 1,6 CDTi vs. Renault Fluence 1,6 dCi vs. Škoda Octavia 1,2 TSI vs. Toyota Corolla 1,6 Valvematic - test Nowy Opel Corsa 1,0 Turbo & 1,4 Turbo - pierwsza jazda Nowy Peugeot 508 SW 2,0 HDI A6 (AM3) Active - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Gdy emocje już opadną: czy Alfa Romeo Giulia zachowuje swój urok z silnikiem diesla? Komputer na pokładzie, czyli co potrafi system multimedialny w Skodzie Superb Sprawdzamy system launch control w Skodzie Superb Laurin & Klement 280 KM Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ