Sebastian Vettel po trzech dniach w Scuderia Ferrari

Sebastian Vettel jest wniebowzięty po pierwszych jazdach bolidem Ferrari F2012. „Wszystko jest tutaj czerwone” – mówił 4-krotny mistrz świata.

fot. Scuderia Ferrari

Sebastian Vettel już w sobotę, od razu po rozstaniu z Red Bullem odbył pierwszą jazdę bolidem Ferrari, ale ze względu na przepisy było to możliwe tylko bolidem w specyfikacji 2012. Niemiec był zachwycony, być może dlatego, że bardzo tęskni za wolnossącymi jednostkami, a nie wie jeszcze jak kiepskim bolidem jeździł w tym roku jego stary kumpel Kimi Räikkönen.

Tor Fiorano Vettel poznał za kierownicą Ferrari 458 Speciale, a później przejechał kilkadziesiąt okrążeń bolidem w białym kasku. W niedzielę spędził cały dzień w symulatorze, a w poniedziałek spotkał się z szefostwem Ferrari, w tym Sergio Marchionne, Maurizio Arrivabene oraz Jamesem Allisonem.

Istnieje wiele opowieści o Ferrari i tym, jak to jest jeździć czerwonym bolidem. Mogę potwierdzić, że to nie są bujdy. To nie tylko historia, to również legenda, która istnieje. Jest to naprawdę wyjątkowe uczucie, bycie częścią tego wszystkiego i siedzenie w ich bolidzie. Dodatkowo widzi się ludzi, którzy starają się wspiąć na ogrodzenie, by zobaczyć bolid. To zdecydowanie coś magicznego i nigdy nie zapomnę, tego co się dzisiaj wydarzyło. Pamiętam, że byłem tu bardzo dawno temu jako dziecko, jeździłem przez Maranello i starałem się patrzeć przez barierki. Tak więc bycie oficjalnym członkiem zespołu jest czymś fantastycznym. Jazda bolidem i możliwość poznania ekipy było bardzo wyjątkowym doświadczeniem. Oczywiście to dla mnie zupełnie inny kolor. Wszyscy są ubrani na czerwono, wszystko jest czerwone, jednak to dla mnie naprawdę wyjątkowe i nie mogę się doczekać na samą myśl o wyzwaniu w najbliższych latach. - mówił po weekendzie Sebastian Vettel.

Sebastian Vettel w Scuderia Ferrari — galeria zdjęć

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Nowy model McLarena w 2015 roku [aktualizacja] Suzuki Wagon R+ z wadliwymi poduszkami powietrznymi Problem z hamulcami w Jaguarach XJ Poważna awaria silnika w 14 tysiącach samochodów Toyoty BMW serii 5 GT z dieslem do serwisu Range Rover Evoque Cabrio prawdopodobnie w przyszłym roku WEC 2014 São Paulo: triumf Porsche, mistrzostwo Toyoty Ciąg dalszy opery mydlanej Saaba Mark Webber nie pamięta swojego wypadku w Sao Paulo BMW 2 Active Tourer z napędem xDrive Tajemniczy muł testowy LaFerrari - będzie spider? Mercedes-Benz SL63 AMG World Championship 2014 Collector's Edition Chiny staną się głównym odbiorcą Volvo Wzmocniony Seat Leon Cupra Drogowe samochody McLarena nie dostaną silników Hondy Ford Ranger po kuracji odmładzającej [wideo] BMW przedstawia najdroższy lakier w swojej ofercie Jazda z pijanym kierowcą to gra o życie. Zagrasz? Potężna kraksa Marka Webbera w Sao Paulo! LARTE Design Range Rover Sport Winner - SUV po rosyjsku Tak Jay Leno dziękuje za milion subskrypcji na YouTube Znamy europejską cenę Corvette C7 Z06! Carlos Sainz Jr dołączył do Toro Rosso ABT Sportsline dla nowego Audi TT

Popularne w tym tygodniu:

Heroiczny wyczyn kierowcy tesli: poświęcił auto by ratować innego kierowcę Fabrycznie nowy Maluch czeka na nowego właściciela Próbowała wjechać na parking, straciła prawo jazdy Przejęcie Opla przez PSA z akceptacją władz Niemiec Piękne Ferrari F50 Mike'a Tysona może być Twoje Mitsubishi Eclipse powraca w zaskakującej formie Polscy studenci budują crossa z napędem elektrycznym Lamborghini mogą stanąć w płomieniach. 6000 aut wezwanych do serwisu Koszty utrzymania samochodu w Europie. Kto płaci najwięcej? Poznajcie 794-konnego Huracána z kompresorem Lżejsze i mocniejsze niż coupé - oto Pagani Huayra Roadster Nowy Ford Fiesta ST (2017) - następca najlepszego hot hatcha na rynku