Lotus Evora wzywany do serwisu z powodu braku naklejki

Lotus Evora wzywany do serwisu z powodu braku naklejki

Lotus Evora wzywany do serwisu z powodu braku naklejki
Piotr Ślusarczyk
05.06.2013 06:00, aktualizacja: 07.10.2022 21:27

Akcje serwisowe organizowane przez producentów samochodów przeważnie dotyczą poważnych usterek. Jednak czasami chodzi tylko o drobne poprawki. Brak stosownych naklejek na 28 sztukach Lotusa Evora trudno zaliczyć nawet do tej drugiej kategorii.

Akcje serwisowe organizowane przez producentów samochodów przeważnie dotyczą poważnych usterek. Jednak czasami chodzi tylko o drobne poprawki. Brak stosownych naklejek na 28 sztukach Lotusa Evora trudno zaliczyć nawet do tej drugiej kategorii.

Lotus wezwie do serwisu 28 egzemplarzy modelu Evora wyprodukowanych pomiędzy wrześniem a listopadem 2012 roku z prawdopodobnie najbardziej błahego powodu w historii akcji serwisowych.

Pechowe Evory pozbawione są naklejek na szybach informujących o tym, że auta zostały zwolnione z pewnych wymagań z zakresu bezpieczeństwa (chodzi o konstrukcję poduszki powietrznej pasażera). Wszyscy posiadacze samochodów zostaną poinformowani o sprawie bezpośrednio przez Lotusa jeszcze w tym miesiącu.

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)