Motocyklowe patronaty medialne Autokult.pl na 2014 rok

Wraz z początkiem listopada wystartowała sekcja motocyklowa na Autokult.pl. To wydarzenie nie mogło się obyć bez organizacji patronatów medialnych na 2014 rok. W przyszłym roku medialne wsparcie otrzymają Maciej Sikora oraz Mariusz Palichleb.

Maciej Sikora na Slovakiaring

Maciej Sikora na Slovakiaring (fot. z archiwum Macieja Sikory)

Rozwój polskiego sportu motocyklowego z pewnością wciąż pozostawia wiele do życzenia, co nie znaczy, że w tym obszarze brakuje talentów rozwijających swoje pasje. Wręcz przeciwnie. Bez względu na dyscyplinę (czy to zmagania terenowe, czy to jazda torowa) praktycznie codziennie słyszymy o sukcesach zawodników, zarówno w Polsce, jak i za jej granicami.

W 2014 roku Autokult wesprze medialnie dwóch zawodników. Wierzymy, że sezon ten będzie owocny dla nich pod względem zdobytych pucharów.

Maciej Sikora

Swoją przygodę zaczynał od jazdy na torach kartingowych. Później przyszła pora na amatorskie wyścigi w Białej Podlaskiej, co zaprowadziło go prosto do Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostw Polski. Talent i determinacja sprawiły, że w swoim debiutanckim sezonie 2013 Sikor zdobył wicemistrzostwo w Pucharze Polski w klasie Rookie 600. Ścigał się na motocyklu Yamaha R6 z 2007 roku.

W sezonie 2014 Maciek planuje starty w zagranicznych pucharach wyścigowych, aby przygotować się na kolejne sezony do mistrzowskiej klasy Supersport. Obecnie Sikor jest objęty wsparciem sponsorskim polskiej firmy technologicznej PROTiM Sp. z o.o. Aby śledzić wszystko na bieżąco, zapraszamy też na [url= https://www.facebook.com/Sikor44?fref=ts]fanpage Maćka.[/url]

Mariusz Palichleb – PinUp Racing Team

W 2014 roku Mariusz Palichleb rozpocznie rywalizację w klasie Youngtimer Cup. Mariusz jest instruktorem nauki jazdy oraz doskonalenia techniki jazdy. Miłośnik jazdy torowej – większość kilometrów nakręca właśnie na torze, co nie znaczy jednak, że nie porusza się w ruchu miejskim. Wręcz przeciwnie. Jest fanem motocykli z silnikiem V2 – sam ma Aprilię RSV Factory.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Plany startów w Youngtimer Cup miał już w 2012 roku, jednak z sezonu wykluczyła go kontuzja kolana, która wiązała się ze skomplikowaną operacją, zakończoną wstawieniem implantów więzadeł kolanowych oraz stawu kolanowego. Ta kontuzja nie stanowiła jednak bariery nie do przejścia. W 2013 roku Mariusz pozyskał sponsorów – PinUp Studio oraz MTML Sp. z o.o., dzięki czemu było możliwe kupno motocykla Suzuki GSX-R 750 (1997), który jest w trakcie przygotowań do pucharu Youngtimer. Wkrótce odbędzie się oficjalna prezentacja jednośladu, o czym na pewno będziemy informować.

Partnerami w tym przedsięwzięciu zostali także: Forum Motocyklistów, Wydawnictwo Buk Rower oraz „Kulikowsko” – Motocyklowa Szkoła Tomasza Kulika.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Motocykle:

Najmocniejszy elektryczny cruiser: Voxan Wattman [aktualizacja] Futurystyczny J Concept - propozycja Kawasaki [aktualizacja] BMW R NineT według Urban Motor Jazda na bogato: BMW K1600 GTL Exclusive 2014 [aktualizacja] Damsko-męska sesja na Ducati Panigale Buspasy dla krakowskich motocyklistów W poszukiwaniu najznakomitszych wąsów z Bridgestone Bros Unieruchomienie motocykla na odległość? To już możliwe Projekt motocykla Audi Supersport 10R Tragiczny wypadek podczas Sic Supermoto Days Wyścigi bez ograniczeń: Isle of Man TT Dwanaście generacji prędkości Hondy: historia modelu CBR900RR Podaruj Kilometr - charytatywna wyprawa do Mongolii Amatorska reklama Ducati, która robi wrażenie BMW R 1200RT: turysta z Niemiec Stylowy cafe racer: Yamaha Bolt Niesamowita historia Ducati z II wojny światowej "Wszystko podporządkowane jest motorsportowi" - wywiad z Jakubem Przygońskim Yamaha PES-1 - elektryczny wstrząs na rynku? "Maluch" Yamahy: R25 na 2014 rok Naga, ale z klasą: Honda Gold Wing F6C Ze stuntem za pan brat - wywiad z Ewą Pieniakowską Suzuki GSR 250S na 2014 rok Polskie wyścigi motocyklowe wcale nie są nudne