Mercedes-Benz Sprinter 4x4

Mercedes-Benz Sprinter 4x4

Mercedes-Benz Sprinter 4x4
Mercedes-Benz Sprinter 4x4
Piotr Wereszczyński
10.12.2013 21:17, aktualizacja: 08.10.2022 09:54

Sezon zimowy dla dużych aut dostawczych często bywa dość trudny. Naprzeciw potrzebom klientów wychodzi Mercedes, który wprowadza do sprzedaży najnowszą generację Sprintera z napędem na 4 koła.

Wśród aut najczęściej wybieranych do roli auta firmowego największa odpowiedzialność spoczywa na dużych dostawczakach, które niezależnie od pory roku (a często również stanu dróg) muszą spełniać zlecone im zadania. Trzeba przyznać, że Mercedes wybrał sobie świetny moment na zaprezentowanie nowego Sprintera w odmianie 4x4, ponieważ zima, która już w tym roku zdążyła postraszyć, może się okazać zbyt trudnym wyzwaniem dla aut z napędem na jedną oś.

Obraz

Sprinter nie został stworzony jedynie do sprawnego wjeżdżania pod ośnieżoną górkę. Poza napędem na cztery koła otrzymał zawieszenie podwyższone aż o 11 cm z przodu i 8 cm z tyłu, a po dopłacie na pokładzie znajdzie się reduktor. Przy załączonym napędzie 4x4 65% mocy trafia na koła tylne.

Czteronapędowy Sprinter jest dostępny z trzema wersjami silnikowymi: 313 CDI i 316 CDI z 2,2-litrowymi silnikami wysokoprężnymi oraz 319 CDI z dieslem o pojemności 3 l. Kwota, jaką musimy doliczyć do auta, wynosi w Niemczech niecałe 8400 euro, jednak w Polsce rośnie ona nawet do ponad 50 tys. zł. Wyposażenie auta w reduktor to kolejne 534 euro.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/97]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)