Poznaj nowego McLarena 570S Spider. Groźny konkurent Porsche 911 Turbo

McLaren 570S Spider został zaprezentowany na tegorocznej edycji Festiwal Prędkości w Goodwood. Pomimo dodatkowej masy, ma identyczne osiągi jak wersja coupé.

Ten artykuł ma 10 stron:

Nowy kabriolet McLarena był prawdziwą gwiazdą na odbywającym się co roku Festiwalu Prędkości Goodwood. Nic dziwnego, bo samochód wygląda obłędnie. Na początku do wybory są trzy kolory: Vega Blue, Sicilian Yellow oraz Curacao Blue.

Nowy kabriolet McLarena był prawdziwą gwiazdą na odbywającym się co roku Festiwalu Prędkości Goodwood. Nic dziwnego, bo samochód wygląda obłędnie. Na początku do wybory są trzy kolory: Vega Blue, Sicilian Yellow oraz Curacao Blue.

Ciekawostką jest, że pomimo braku dachu, McLaren ma taką samą sztywność jak nadwozie coupe. Aby uprzyjemnić podróż, w wersji spider zastosowano elektrycznie sterowany windshot oraz powiększono tylny spojler, który zwiększa siłę docisku. Co więcej, McLaren 570S Spider ma także identyczne osiągi jak wersja 570S.

Ciekawostką jest, że pomimo braku dachu, McLaren ma taką samą sztywność jak nadwozie coupe. Aby uprzyjemnić podróż, w wersji spider zastosowano elektrycznie sterowany windshot oraz powiększono tylny spojler, który zwiększa siłę docisku. Co więcej, McLaren 570S Spider ma także identyczne osiągi jak wersja 570S.

Samochód wyposażono w 3.8-litrowe V8 z podwójnym doładowaniem. Moc to 570 KM przy 7400 rpm i 600 Nm momentu obrotowego. Do setki przyspiesza w 3,2 s i maksymalnie rozpędza się do 328 km/h. Moc przenoszona jest za pomocą 7-biegowej skrzyni SSG.

Samochód wyposażono w 3.8-litrowe V8 z podwójnym doładowaniem. Moc to 570 KM przy 7400 rpm i 600 Nm momentu obrotowego. Do setki przyspiesza w 3,2 s i maksymalnie rozpędza się do 328 km/h. Moc przenoszona jest za pomocą 7-biegowej skrzyni SSG.

Na brytyjskim rynku auto kosztuje 164 750 funtów (ok. 800 tysięcy złotych).

Na brytyjskim rynku auto kosztuje 164 750 funtów (ok. 800 tysięcy złotych).

Zobacz również: Goodyear - konferencja

McLaren F1 (1992) - historia legendy (część 1)

Obecnie żyjemy w czasach luksusowych supersamochodów. Nie wystarczy już, że sportowa maszyna drogowa jest piekielnie szybka. Musi mieć również wiele…

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Volvo XC60 - galeria zdjęć z wyprawy na Volvo Gdynia Sailing Days Hyundai i30 N (2017) - premiera Nowe Maserati GranTurismo i GranCabrio (2017) - premiera Porsche 911 GT2 RS (2017) - premiera BMW X5 M i X6 M Black Fire Edition - sportowe SUV-y dla indywidualistów Aston Martin DB11 V8 (2017) - premiera Jaguar XE SV Project 8 (2017) - premiera Seat Arona (2017) - premiera BMW X3 (2017) - premiera 24 h Le Mans 2017 - zdjęcia z wyścigu Volkswagen Polo VI (2017) - premiera Corvette C3 - Born in the USA BMW Serii 6 Gran Turismo (2017) - premiera Citroën C3 Aircross (2017) - premiera Hyundai Kona (2017) - premiera Volkswagen Arteon - poznaj każdy jego detal Volkswagen up! GTI (2018) - premiera G-Power M3 GT2 S Hurricane (2017) - BMW na Nürburgring i na co dzień Ford F-150 Super Snake (2017): ciężarówka z osiągami supersportowca Škoda Karoq (2017) - premiera Jak działa xDrive w nowym BMW M5? Wyścigówka i ogórek na sprzedaż: Porsche 934/5 i VW T2 Transporter Warsaw Old Timer Show 2017 - galeria Rolls-Royce Silver Shadow II do driftingu

Popularne w tym tygodniu:

Infiniti Prototype 09 (2017): wyścigówka z przeszłości z napędem przyszłości Koncepcje bolidów przyszłości w barwach z przeszłości. Czy wyobrażasz to sobie?