Audi Q5 po Szwajcarii: kolejka, snycerstwo i Rivendell

Źródło zdjęć: © wp.pl
Tomasz Budzik
08.07.2017 11:56, aktualizacja: 30.03.2023 13:10

Kolejnego dnia testów Audi Q5 w Szwajcarii zobaczyliśmy efekty pracy adeptów snycerstwa w Brienz i zwiedziliśmy okolice Jeziora Czterech Kantonów.

Kolejny dzień podążamy szlakiem Grand Tour po Szwajcarii. Po wjechaniu kolejką parową na Rothor Station, znajdującą się na wysokości 2245 m n.p.m., mogliśmy oglądać górską panoramę z ośnieżonymi szczytami oraz towarzyszące im na dole jezioro.

Obraz
© wp.pl

Mieliśmy szczęście, w czasie naszego pobytu u brzegu jeziora Brienz odbywał się publiczny pokaz wykonywania rzeźb w drewnie. Większość artystów posługiwała się piłami mechanicznymi, ale naszą uwagę zwrócił nieco starszy mężczyzna, tworzący z pnia niezwykłą formę. W Brienz od 130 lat funkcjonuje szkoła snycerstwa, czego efektem jest pokaz u brzegu jeziora.

Następnie na pokładzie Audi Q5 ruszyliśmy wokół jeziora Brienz. W Interlaken odbiliśmy w stronę miejscowości Lauterbrunnen. Urozmaiconą wodospadami dolinę, na końcu której otwiera się widok na ośnieżone góry, jako nastolatek odwiedził J. R. R. Tolkien. Stała się ona dla niego inspiracją dla Rivendell - siedziby elfów z "Władcy Pierścieni".

Obraz
© wp.pl

Dzień zakończyliśmy wizytą w jednej z siedzib firmy Victorinox - legendarnego producenta szwajcarskich scyzoryków - oraz dojazdem do Weggis nad Jeziorem Czterech Kantonów.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.