Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego

Ten artykuł ma 2 strony:

Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD — dane techniczne, spalanie

Nowy Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD

Silnik i napęd:

 
Układ i doładowanie: R4  
Rodzaj paliwa: Benznyna  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1242 cm³  
Moc maksymalna: 90 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 120 Nm przy 4400 rpm  
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna  
Typ napędu: Na cztery koła  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Bębnowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Sztywny most napędowy, sprężyny  
Średnica zawracania: 9,4 m  
Koła, ogumienie przednie: 175/65 R15  
Koła, ogumienie tylne: 175/65 R15  

Masy i wymiary:

 
Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 855 kg  
Ładowność: 475 kg  
Długość: 3700 mm  
Szerokość: 1690 mm  
Wysokość: 1595 mm  
Rozstaw osi: 2435 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1460 / 1470 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 32 l  
Pojemność bagażnika: 260 l  
Osiągi:  
  Katalogowo: Dane testowe:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 12,2 s  
Prędkość maksymalna: 170 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 5,5 l/100 km 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,1 l/100 km 4,1 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,6 l/100 km  
Autostrada (140 km/h):    8,0 l/100 km
Emisja CO2:

104 g/km

 
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:  
Cena testowego egzemplarza: 68 900 zł  
Model od: 49 900 zł  
Wersja 4WD od: 61 900 zł  
Hybryda SHVS od: 68 900 zł  

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW M240i xDrive: idealne dla amatora Lexus RX 450h F Sport: SUV stworzony z myślą o kierowcy Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją? Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Gladiator Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały? Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo?

Popularne w tym tygodniu:

Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet: najlepsze kompaktowe kombi na rynku? Porsche Macan Turbo Performance: najlepsze Porsche w historii Nissan Micra 0.9 IG-T: skok na wyższą półkę Pierwsza jazda najnowszym Hyundaiem i30 N. Byliśmy w Korei i testowaliśmy przedprodukcyjny model Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT: wzorzec budżetowego samochodu segmentu B