BMW M240i xDrive: idealne dla amatora

Ten artykuł ma 2 strony:

BMW M240i xDrive — dane techniczne

BMW M240i xDrive

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R6, turbo  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2998 cm³  
Moc maksymalna: 340 KM przy 5500 rpm  
Moment maksymalny: 500 Nm przy 1520 rpm  
Skrzynia biegów: automatyczna, 8-stopniowa  
Typ napędu: na cztery koła  
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: wielowahaczowe  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowe  
Ogumienie przednie: 225/40 R18   
Ogumienie tylne: 225/40 R18   

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

coupe

 
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1615 kg  
Ładowność: 435 kg  
Długość: 4432 mm  
Szerokość: 1774 mm  
Wysokość: 1418 mm  
Rozstaw osi: 2690 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 52 l  
Pojemność bagażnika: b.d.  
Osiągi:
  Katalogowo:  
Przyspieszenie 0–100 km/h: 250 km/h  
Prędkość maksymalna: 4,4 s  
Zużycie paliwa (miasto): 9,8 l/100 km 9,2 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 6,0 l/100 km 6,7 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 7,4 l/100 km  
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 9,8 l/100 km
Emisja CO2: 169 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: b.d.  
Cena:
BMW serii 2:  123 500 zł  
Wersja M240i: 213 000 zł  
Wersja M240 i xDrive:  232 000 zł  

Zobacz również: Nowy Opel Zafira (2016) - test Autokult.pl - Samochód Miesiąca

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lexus RX 450h F Sport: SUV stworzony z myślą o kierowcy Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją? Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Gladiator Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały? Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później

Popularne w tym tygodniu:

Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet: najlepsze kompaktowe kombi na rynku? Porsche Macan Turbo Performance: najlepsze Porsche w historii Pierwsza jazda najnowszym Hyundaiem i30 N. Byliśmy w Korei i testowaliśmy przedprodukcyjny model Mini Clubman Cooper S All4 – mini dla dorosłych Nissan Micra 0.9 IG-T: skok na wyższą półkę