Zamówił Ferrari F12 TdF w kolorach pasujących do zabytkowego 250 GT Lusso

Wśród właścicieli Ferrari nie brakuje kolekcjonerów, którzy posiadają po kilka modeli tej marki. Często są to zabytkowe auta o wyjątkowej historii. Jeden z takich fanów włoskich samochodów postanowił zamówić nowe auto w kolorach pasujących do klasycznego modelu znajdującego się w jego garażu.

David Lee kocha supersamochody i posiada ich sporą kolekcję. Najbardziej imponująca jest ta jej część zawierająca Ferrari. Wśród nich znajduje się wszystkie pięć topowych modeli – 288 GTO, F40, F50, Enzo i LaFerrari. Jednak prawdziwą perełką w kolekcji Lee jest pochodzące z 1964 r. Ferrari 250 GT Lusso z pakietem Competizione (na ogół spotykanym w wersji SWB). Samochód ten posiada żółty lakier i pasy w kolorze włoskiej flagi.

Ferrari 812 Superfast (2017) - poznaliśmy następcę F12berlinetty

Ferrari bez wątpienia dotychczas mogło pochwalić się jednymi z najpiękniejszych gran turismo na rynku. 599 GTB Fiorano było klasą samą w sobie….

Teraz w garażu kolekcjonera pojawił się kolejny egzemplarz z takim samym malowaniem. Lee kupując limitowane Ferrari F12 Tour de France (od klasycznego wyścigu samochodowego, a nie rowerowego) zamówił je w takich samych barwach, jak jego 250 GT Lusso.

Choć model F12berlinetta został ostatni zastąpiony przez 812 Superfast, to bardziej ekstremalna i limitowana do 799 egzemplarzy odmiana TdF starszego auta to wyjątkowa konstrukcja. Silnik V12 umieszczony z przodu został wzmocniony i oferuje 780 KM. Do tego model ten waży o 110 kg mniej niż standardowe F12. Dzięki temu odmiana TdF rozpędza się do 100 km/h w 2,9 s i osiąga prędkość maksymalną ponad 340 km/h.

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Micra kreuje: jak nowy model Nissana zainspirował węgierskich projektantów do stworzenia lampy Pendant Dlaczego samochody autonomiczne to hybrydy lub auta elektryczne? Tydzień w motorsporcie #19 Idealne Porsche 911 Speedster może być Twoje Volvo rozpoczyna produkcję nowego XC60 w 90. rocznicę powstania marki LaFerrari, McLaren P1 i Porsche 918 Spyder: "święta trójca" supersamochodów na jednej aukcji Łada Niva obchodzi 40. urodziny i nadal ma się dobrze Sportowy Jaguar z silnikiem 2.0 pokazuje różnice pomiędzy USA i Europą Dodge Challenger SRT Demon – najszybszy produkcyjny samochód świata Genialne koncepty Jeepa w siedmiu odsłonach Nowy Mercedes SL 500 i historia, w którą trudno uwierzyć Tydzień w motorsporcie #18 Mercedes-Benz 680 S Torpedo-Sport Avant-Garde Saoutchik (1928) wystawiony na sprzedaż Współczesna technologia w ciele klasycznego Mini - nowe dzieło Davida Browna Polska aukcja klasyków już wkrótce - jakie pojazdy pójdą pod młotek? Polski rynek samochodów osobowych – marzec 2017 Nie ma drugiego takiego Ferrari - teraz możesz je kupić Mercedes rezygnuje z programu rozwoju napędów wodorowych Mazda MX-5 RF zdobyła nagrodę za design Budują obwodnicę Radomia, niszcząc okoliczne drogi Tydzień w motorsporcie #17 Toyota wydłuży program WEC do 2019 roku! Wyjątkowy Mustang z numerem 00002 trafi na aukcję Wołga może powrócić na rynek w zaskakującej formie

Popularne w tym tygodniu:

Tak umiera legenda. Zaczęła się rozbiórka toru FSO na Żeraniu Ciekawostka z ogłoszenia – mały sedan z wielkim silnikiem BMW M2 z sercem M4, które okazało się zbyt mocne UE chce nowego obowiązkowego wyposażenia samochodów ciężarowych Autobahn Stormer Porsche wyprodukowało milion egzemplarzy modelu 911 Floty odwracają się od diesli? Niezupełnie, ale jest trend Dodge Challenger - ależ to brzmi! Volkswagen Golf GTI First Decade – ponad 400-konna hybryda na Worthersee Micra kreuje: niesamowite szezlong i lampa projektu czeskiego artysty, inspirowane sylwetką kompaktowego Nissana