Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju

Ten artykuł ma 2 strony:

Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI (120 KM) - dane techniczne, spalanie, ceny

Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R3 turbo  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 12V  
Objętość skokowa: 998 cm³  
Moc maksymalna: 120 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 172 Nm przy 1500–4000 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna  
Typ napędu: Na przednie koła  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Koła, ogumienie przednie: 205/55 R17  
Koła, ogumienie tylne: 205/55 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1090 kg  
Ładowność: 560 kg  
Długość: 4065 mm  
Szerokość: 1760 mm  
Wysokość: 1529 mm  
Rozstaw osi: 2520 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l  
Pojemność bagażnika: 326/1042 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 10,4 s  
Prędkość maksymalna: 183 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 6,2 l/100 km 7,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,5 l/100 km 6,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 10,2 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,1 l/100 km 7,3 l/100 km
Emisja CO2: 119 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 4 gwizdki  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 69 400 zł  
Wersja podstawowa od: 63 900 zł  
Diesel od: 71 900 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji Active:
Elementy nadwozia: Relingi dachowe, spojler Active, przyciemniane szyby.
Elementy wnętrza: Skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów, miękkie wykończenie paneli drzwi.
Koła i opony: Felgi aluminiowe 16-calowe.
Komfort: Klimatyzacja manualna, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, chłodzony schowek, funkcja Follow Me Home, tempomat.
Bezpieczeństwo: 6 poduszek powietrznych, systemy stabilizacji toru jazdy, asystent ruszania pod górę, czujniki parkowania z tyłu, doświetlanie zakrętów, reflektory przeciwmgłowe.
Multimedia: Radio z RDS + MP3, odtwarzacz CD, sterowanie z koła kierownicy, bluetootch.
Mechanika: Zawieszenie wyższe o 20 mm.

Zobacz również: Nowe Volvo XC90 T8 Excellence (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Gladiator Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały? Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji

Popularne w tym tygodniu:

Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego BMW M240i xDrive: idealne dla amatora Nowy Hyundai i30 1.0 T-GDI: godny rywal Astry i Golfa