Christian von Koenigsegg pokazał jak skonfigurowałby swoją Regerę

W ciągu ostatnich tygodni różni, kluczowi pracownicy firmy Koegnisegg pokazywali swoje konfiguracje Regery. Teraz przyszedł czas na samego maestro Christiana von Koenigsegga.

Auto zostało zaprojektowane w wirtualnym konfiguratorze szwedzkiego producenta. Marka, która zasłynęła jako twórca jednych z najwybitniejszych drogowych wozów sportowych XXI wieku dopiero wprowadza Regerę na rynek. Jest to model, który stanowi pierwszą, prawdziwą rewolucję od czasu stworzenia rodziny CC. W tej zawierają się takie modele jak CC8S, CCX, CCGT oraz najmocniejsza ewolucja - Agera.

Auto zostało zaprojektowane w wirtualnym konfiguratorze szwedzkiego producenta. Marka, która zasłynęła jako twórca jednych z najwybitniejszych drogowych wozów sportowych XXI wieku dopiero wprowadza Regerę na rynek. Jest to model, który stanowi pierwszą, prawdziwą rewolucję od czasu stworzenia rodziny CC. W tej zawierają się takie modele jak CC8S, CCX, CCGT oraz najmocniejsza ewolucja - Agera.

Regera skonfigurowana przez Christiana von Koenigsegga ma barwy nawiązujące do szwedzkiej flagi. Intensywny niebieski został jednak zastąpiony przez głęboki granat.

Regera skonfigurowana przez Christiana von Koenigsegga ma barwy nawiązujące do szwedzkiej flagi. Intensywny niebieski został jednak zastąpiony przez głęboki granat.

Uzupełnieniem granatowo-żółtego zestawu są felgi z pozłacanymi elementami. Cienkie płatki z metalu szlachetnego nanoszone są na lekkie felgi ręcznie.

Uzupełnieniem granatowo-żółtego zestawu są felgi z pozłacanymi elementami. Cienkie płatki z metalu szlachetnego nanoszone są na lekkie felgi ręcznie.

Największą ciekawostkę stanowi jednak wnętrze tej Regery. Christian von Koenigsegg zdradził, że nie jest to przypadkowy wybór kolorów, który po prostu odpowiada jego gustowi. Szef szwedzkiej manufaktury wzorował się tutaj na swojej Mazdzie MX-5 generacji NA, którą posiadał od roku 1992. Wtedy wielki sukces firmy Koenigsegg miał jeszcze przed sobą, ale jak widać, już gustował w samochodach, które dostarczają mnóstwo frajdy z jazdy.

Największą ciekawostkę stanowi jednak wnętrze tej Regery. Christian von Koenigsegg zdradził, że nie jest to przypadkowy wybór kolorów, który po prostu odpowiada jego gustowi. Szef szwedzkiej manufaktury wzorował się tutaj na swojej Mazdzie MX-5 generacji NA, którą posiadał od roku 1992. Wtedy wielki sukces firmy Koenigsegg miał jeszcze przed sobą, ale jak widać, już gustował w samochodach, które dostarczają mnóstwo frajdy z jazdy.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Tydzień w motorsporcie #16 Drobna kolizja nie musi się zakończyć mandatem Zmierzch Coupé i Cabrio? BMW i Mercedes ograniczą ofertę modeli Wynalazca reflektostopu przestrzega przed chińskimi podróbkami WLTP i RDE: cykle badania emisji, które mają odczarować europejską motoryzację Czy doświadczony kierowca zdałby dziś egzamin na prawo jazdy? Tydzień w motorsporcie #15 Międzynarodowe Targi Poznań Motor Show 2017 – informacje Nowa jakość SsangYonga - zapowiedź SUV-a Y400 Niemiecka prokuratura przeszukała siedzibę Audi Pomóżmy Jackowi! - poparzony mechanik potrzebuje wsparcia Futurystyczny SUV Citroëna zadebiutuje już w przyszłym miesiącu Nowa Mazda CX-5 (2017) - polskie ceny najładniejszego SUV-a na rynku Większa rodzina Aston Martin Lagonda już wkrótce Nowa akcyza na samochody jeszcze nie teraz. A może w ogóle? Wniosek osiedlowego radnego – dość deptania barw narodowych na ulicach Alpine otworzy salon sprzedaży w Polsce Jakie modele samochodów wybierają najchętniej klienci prywatni Opel coraz bardziej premium, dzięki programowi personalizacji Exclusive Tydzień w motorsporcie #14 Radar Iskra-1 uznany za nieskuteczny. Znowu Poznaliśmy ceny - Volkswagen Arteon jest droższy niż Audi A5 Sportback Wszystkie Nissany na Europę Środkowo-Wschodnią przypłyną do portu w Gdańsku Volkswagen i Škoda podpisały porozumienie z indyjskim Tata Motors

Popularne w tym tygodniu:

Tak umiera legenda. Zaczęła się rozbiórka toru FSO na Żeraniu Ciekawostka z ogłoszenia – mały sedan z wielkim silnikiem BMW M2 z sercem M4, które okazało się zbyt mocne UE chce nowego obowiązkowego wyposażenia samochodów ciężarowych Koniec ze skórami w Bentleyu? Firma stawia na produkty dla wegan Autobahn Stormer Porsche wyprodukowało milion egzemplarzy modelu 911 Floty odwracają się od diesli? Niezupełnie, ale jest trend Dodge Challenger - ależ to brzmi! Volkswagen Golf GTI First Decade – ponad 400-konna hybryda na Worthersee Tydzień w motorsporcie #23 Renault Captur po face liftingu - co się zmieniło?