Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy

Ten artykuł ma 2 strony:

Aston Martin V12 Vantage S (2017) - dane techniczne, spalanie, cena

Aston Martin V12 Vantage S

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V12, wolnossący  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużne centralne  
Rozrząd: DOHC 48V  
Objętość skokowa: 5935 cm³  
Moc maksymalna: 573 KM przy 6750 rpm  
Moment maksymalny: 620 Nm przy 5750 rpm  
Skrzynia biegów: 7-biegowa, zautomatyzowana  
Typ napędu: Na tylne koła (RWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, karbonowo-ceramiczne  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, karbonowo-ceramiczne  
Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze, gwintowane, regulowane amortyzatory, drążek stabilizujący  
Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze, gwintowane, regulowane amortyzatory  
Ćrednica zawracania: 11,8 m  
Koła, ogumienie przednie: 255/35 ZR19 Pirelli P Zero  
Koła, ogumienie tylne: 295/30 R19 Pirelli P Zero  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Coupé  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1665 kg  
Ładowność:  
Długość: 4385 mm  
Szerokość: 2022 mm bez lusterek  
Wysokość: 1250 mm  
Rozstaw osi: 2600 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1570 / 1575 mm  
Pojemnoúś zbiornika paliwa: 80 l  
Pojemność bagażnika: 300 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,9 s 4 s
Prędkość maksymalna: 330 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 22,5 l/100 km 27 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 10,2 l/100 km 13 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 14,7 l/100 km 22 l/100 km
Emisja CO2:

395 g/km

 
Test zderzeniowy Euro NCAP:  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: ok. 275 000 € (równowartość 1,18 mln zł)  
Wersja silnikowa od: 250 100 € (równowartość 1,01 mln zł)  
Model od: 164 800 € (równowartość 707 tys. zł)  
Wybrane wyposażenie standardowe dla wersji V12 Vantage S:
Elementy nadwozia: Anodyzowane zaciski tarcz hamulcowych, wykończenie nadwozia z włókna węglowego, ożebrowanie grilla z tytanu,
Elementy wnętrza: Tapicerka skórzana Strathmore, wieniec kierownicy pokryty Alcantarą
Koła i opony: 19-calowe felgi dziesięcioramienne w kolorze Liquid Silver, opony Pirelli P Zero Corsa
Komfort: Elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele przednie i lusterka boczne, tempomat, czujniki parkowania z tyłu
Bezpieczeństwo: Poduszki powietrzne przednie i boczne, systemy DSC, EBD, EBA, TC, pomóc w ruszaniu pod górę HSA
Multimedia: System nawigacyjny AMI III, Bluetooth
Mechanika: Trójstopniowo regulowane zawieszenie adaptacyjne, szpera
Wybrane wyposaŅenie opcjonalne egzemplarza testowego:
Elementy nadwozia: -
Komfort: Kamera cofania
Multimedia: Audio Bang&Olufsen
Elementy wnętrza: Zindywidualizowana apicerka w kolorze Chancellor Red
Mechanika: Zautomatyzowana skrzynia siedmiobiegowa AMSHIFT (opcja bezpłatna)

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Gladiator Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały? Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój

Popularne w tym tygodniu:

Škoda Octavia 1.0 TSI Joy (2017) - czy rozmiar ma znaczenie? Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne Audi Q2 2.0 TDI quattro: mały crossover za 200 tys. zł Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki