Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8?

Ten artykuł ma 2 strony:

Mercedes C450 AMG (2016) - dane techniczne, spalanie, cena

Mercedes C 450 AMG (2016)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6, doładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużnie  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2996 cm³  
Moc maksymalna: 367 KM przy 5500 rpm  
Moment maksymalny: 520 Nm przy 2000 rpm  
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: Na wszystki koła (4Matic)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane  
Zawieszenie przednie: Aktywne z Dynamic Select  
Zawieszenie tylne: Aktywne z Dynamic Select  
Średnica zawracania: 12,3 m  
Koła, ogumienie przednie: 225/40 ZR19 Dunlop Sport Maxx RT  
Koła, ogumienie tylne: 225/40 ZR19 Dunlop Sport Maxx RT  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Sedan  
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: 1705 kg  
Ładowność: 520 kg  
Długość: 4686 mm  
Szerokość: 1810 mm bez lusterek
2020 mm z lusterkami
 
Wysokość: 1442 mm  
Rozstaw osi: 2840 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1588 / 1570 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 66 l  
Pojemność bagażnika: 480 l*  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 4,7 s 4,7 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczone elektronicznie  
Zużycie paliwa (miasto): 10,6 l/100 km

10 l/100 km przy bardzo spokojnej jeździe

14 l/100 km jeżdżąc wyłącznie w godzinach szczytu

Zużycie paliwa (trasa): 6,2 l/100 km 7–8 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 7,8 l/100 km  
Emisja CO2:

178 g/km

 
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: ok. 380 tys. zł  
Wersja silnikowa od: 225 691 zł  
Model od: 119 900 zł  

*Dla modelu AMG C 43 Mercedes podaje na swojej stronie brak danych. Wartość dla modelu standardowego.

Zobacz również: Mercedes-Benz klasy C180 Kombi - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Gladiator Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały? Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki

Popularne w tym tygodniu:

Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet: najlepsze kompaktowe kombi na rynku? Porsche Macan Turbo Performance: najlepsze Porsche w historii Pierwsza jazda najnowszym Hyundaiem i30 N. Byliśmy w Korei i testowaliśmy przedprodukcyjny model Nissan Micra 0.9 IG-T: skok na wyższą półkę Mini Clubman Cooper S All4 – mini dla dorosłych