Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały?

Ten artykuł ma 2 strony:

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC Intense Navi Plus — dane techniczne, spalanie, wyposażenie

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC Intense Navi Plus

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, wolnossący  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1590 cm³  
Moc maksymalna: 117 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 154 Nm przy 4000 rpm  
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna  
Typ napędu: Na przednie  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Koła, ogumienie przednie: 225/55 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/55 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

Crossover

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1260 kg  
Ładowność: 610 kg  
Długość: 4355 mm  
Szerokość: 1770 mm  
Wysokość: 1640 mm  
Rozstaw osi: 2670 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 63 l  
Pojemność bagażnika: 419 l  
Osiągi:
  Katalogowo:  
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11,5 s  
Prędkość maksymalna: 183 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,4 l/100 km 7,7 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,9 l/100 km 6,1 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,8 l/100 km 7,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 9,7 l1/00 km
Emisja CO2: 135 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 69 990 zł  
Diesel od: 96 990 zł  
Samochód testowy od: 89 990 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji Intense Navi Plus:
Elementy nadwozia:

Kierunkowskazy wbudowane w lusterka boczne, przyciemniane szyby tylne, chromowane wykończenie osłony chłodnicy i obramowania okien, antena dachowa w kształcie płetwy rekina

Elementy wnętrza:

Aluminiowe nakładki na pedały, skórzane obszycie kierownicy i gałki dźwigni zmiany biegów, materiałowa tapicerka siedzeń w kolorze czarnym

Koła i opony: Opony 225/55 R18 z felgami aluminiowymi 18 cali
Komfort:

Elektrycznie sterowane szyby i lusterka, tempomat, automatyczna klimatyzacja, podgrzewane siedzenia przednie, dostęp i uruchamianie samochodu bez kluczyka

Bezpieczeństwo:

7 poduszek powietrznych (łącznie z poduszką kolanową kierowcy), reflektory ksenonowe, reflektory przeciwmgielne, czujniki parkowania z tyłu, 

Multimedia: Stacja multimedialna z nawigacją Mitsubishi Global Navigation, 6 głośników, sterowanie systemem audio na kierownicy, bluetooth
Mechanika: -

Zobacz również: Ford Edge 2.0 TDCI Biturbo Sport (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Lexus GS F - jedna litera zmienia wszystko Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód

Popularne w tym tygodniu:

Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki