Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem

Ten artykuł ma 2 strony:

Nowe Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet — dane techniczne, zużycie paliwa

Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet AllGrip Elegance

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4 turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1373 cm³  
Moc maksymalna: 140 KM (przy 5500 rpm)  
Moment maksymalny: 220 Nm (od 1500 do 4000 rpm)  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: Na cztery koła  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Średnica zawracania: 10,4 m  
Koła, ogumienie przednie: 215/55 R17  
Koła, ogumienie tylne: 215/55 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

Crossover

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1235 kg  
Ładowność: 495 kg  
Długość: 4300 mm  
Szerokość: 1785 mm  
Wysokość: 1580 mm  
Rozstaw osi: 2600 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1535 / 1505 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 47 l  
Pojemność bagażnika: 430 l  
Osiągi:
  Katalogowo:  
Przyspieszenie 0–100 km/h: 10,2 s  
Prędkość maksymalna: 200 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 6,6 l/100 km 7,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,2 l/100 km 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,6 l/100 km 6,0 l/100 km
Emisja CO2: 127 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano  
Cena:
Model od: 66 900 zł  
Wersja silnikowa od: 80 900 zł  
Samochód testowy od: 94 900 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji Elegance:
Elementy nadwozia:

Relingi dachowe (srebrne — anodowane aluminium), chromowane listy okienne, przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia, srebrne nakładki progów i zderzaka tylnego

Elementy wnętrza: Skórzana kierownica i drążek zmiany biegów, pakiet oświetlenie, podłokietnik z tyłu, 
Koła i opony: Felgi aluminiowe 17-calowe
Komfort:

Elektrycznie sterowane szyby i lusterka, tempomat adaptacyjny z ogranicznikiem prędkości, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, system kluczyka elektronicznego, podgrzewane fotele przednie, bagażnik z system podwójnej składanej podłogi

Bezpieczeństwo:

7 poduszek powietrznych (łącznie z poduszką kolanową kierowcy), Hill Hold Control, radar Brake Support (system wspomagania hamowania awaryjnego z detektorem radarowym), zintegrowane czujniki cofania, reflektory diodowe, 

Multimedia: System multimedialny z nawigacją satelitarną oraz zintegrowaną kamerą cofania, kierownica wielofunkcyjna
Mechanika: -

Zobacz również: Suzuki Baleno 1.2 DualJet (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Lexus GS F - jedna litera zmienia wszystko Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód Nowe Audi Q2 1.4 TFSI S tronic (2016) - na współczesne potrzeby i zachcianki

Popularne w tym tygodniu:

W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo Skoda Octavia Scout 1.6 TDI: kombi zamiast crossovera -test Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją?