Używana Kia Sportage III [2010-2015] - poradnik kupującego

Ten artykuł ma 4 strony:

Co się psuje w Kii Sportage III?

Ogólnie samochód nie należy do awaryjnych. Na wysoką ocenę zasługuje jakość wykonania wnętrza oraz sprawność elementów wyposażenia. Gorzej prezentuje się lakier, ponieważ jest dość cienki i łatwo o odpryski. Korozja perforacyjna jest na szczęcie obca temu modelowi, ale mogą się pojawiać rdzawe naloty. Sami jesteśmy ciekawi jak będzie wyglądała sytuacja za 5 lat, ponieważ samochód ma nieduży staż rynkowy.

Kia Sportage III nie jest samochodem terenowym, ale na takich drogach spisuje się doskonale.

Zawieszenie jest przyjemnie zestrojone, ale nie imponuje trwałością. Zwykle z układu jezdnego dobiegają niegroźne stuki. Dotyczy to także tylnej osi, do której nie każdy element kupicie poza ASO. Winne są zazwyczaj tuleje wahacza, więc warto pomyśleć o ich regeneracji. Trzeba tylko znaleźć mechanika, który podejmie się doboru odpowiedniej tulei i wciśnie je w wahacz.

Z przodu nie ma większych problemów. Trójkątne wahacze kolumn MacPhersona można w pełni regenerować, a sworznie mocowane na śruby da się wymienić nawet w garażu bez demontowania całego wahacza.

Zobacz również: Ford Edge 2.0 TDCI Biturbo Sport (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Zobacz więcej artykułów z serii: Samochód używany - poradnik kupującego

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Samochody używane:

Używane Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo [2005-2014] – porady i opinie Używany Opel Astra II [1998-2009] - poradnik kupującego Kupujemy klasyka: BMW M5 E39 [1999-2003] Używana Honda CR-V 2,0 [1995-2001] – SUV na każdą kieszeń Używany Fiat Seicento [1998-2010] - czy warto go jeszcze kupić? Niepolecane modele samochodów w markach uznanych za niezawodne Używane Audi A6 C5 allroad quattro [2000-2005] – poradnik kupującego Używane Volkswagen up!, Škoda Citigo i Seat Mii – poradnik kupującego Kupujemy klasyka: BMW 850i [1989-1999] Używane Porsche, ale nie 911 - przegląd rynku sportowych modeli Używana Škoda Octavia II [2004-2013] z silnikiem MPI, FSI, TSI – poradnik kupującego Przegląd rynku klasycznych aut z bloku wschodniego – poradnik kupującego [cz.2] Używane Audi 80 B4 [1991-1996] - poradnik kupującego Kupujemy klasyka: Mitsubishi 3000 GT [1990-2001] Używany Mercedes-Benz Klasy S W140 [1991-1998] - poradnik kupującego Używany Volkswagen Golf VI/5K [2008-2013] - poradnik kupującego Używane Citroën Berlingo i Peugeot Partner II 1.6 HDI [od 2008] – poradnik kupującego Przegląd rynku klasycznych aut z bloku wschodniego – poradnik kupującego [cz.1] Używane Audi A8 D2 [1994-2002] - poradnik kupującego Używane Subaru Impreza GC bez turbo [1993-2000] - poradnik kupującego Używane Mitsubishi Pajero Pinin [1999-2005] - poradnik kupującego Kupujemy klasyka: Alfa Romeo 155 2.0 TS [1992-1997] Używane Volvo S80 I [1998-2005] - poradnik kupującego BMW Serii 7 E38 [1994-2001] – poradnik kupującego

Popularne w tym tygodniu:

Najbardziej niedoceniane samochody, czyli okazje rynku wtórnego Kupujemy klasyka: Daewoo-FSO Polonez Caro/Atu Plus [1997-2002] Najbezpieczniejsze używane samochody 2017 roku według IIHS Używane Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo [2005-2014] – porady i opinie Jaki samochód wybrać na początek przygody z offroadem? [cz.1] Używane Subaru Legacy IV BL/BP [2003-2009] - poradnik kupującego Ile naprawdę palą benzynowe samochody hybrydowe? DEKRA 2017: samochody w dobrym stanie z przebiegiem 100-150 tys. km