Nowe wersje, bardziej atrakcyjny wygląd i ulepszenia techniczne - Jaguar odświeżył F-Type'a

Po nieco ponad trzech latach od debiutu, Jaguar zdecydował się na face lifting swojego sportowca. Dzięki odświeżonemu wyglądowi, nowoczesnej technologii i wzbogaconej gamie wersji, F-Type ponownie skusi zamożnych klientów,

F-Type jest pod względem wizualnym jedną z najatrakcyjniejszych propozycji w swoim segmencie. Nic więc dziwnego, że styliści Jaguara nie zdecydowali się na rewolucyjne zmiany, skupiając się głównie na unowocześnieniu i odświeżeniu pięknego nadwozia. Dotyczy to zarówno roadstera jak i coupe. Różnice w stosunku do dotychczasowego wydania zauważymy głównie z przodu. Nowy, łagodniej narysowany zderzak oraz światła LED czynią linie F-Type`a bardziej estetycznymi.

Poza nadwoziem odświeżono także wnętrze. W kabinie zagościł nowy, dotykowy wyświetlacz multimediów o przekątnej 8-cali, który wskaże status pojazdu, pozwoli zarządzać multimediami i posłuży za nawigację. Klienci mogą liczyć także na nowe opcje wykończenia i jeszcze lepsze materiały. Nie brakuje również ciekawych opcji takich jak chociażby sportowe fotele, których konstrukcja pozwala zaoszczędzić 8 kg w stosunku do standardowych.

A co zmieniło się pod względem technicznym? Niezależnie od wybranego silnika, wersji wyposażenia, czy nadwozia, odświeżony F-Type oferuje nowe nastawy podwozia zachowujące większą równowagę pomiędzy świetnym prowadzeniem, a komfortem. Zmodyfikowano również działanie przepustnicy, skrzyni biegów i zastosowano wydajniejsze hamulce. Wszystko to ma sprawić, że F-Type będzie wykręcał lepsze czasy na torach i da więcej frajdy z jazdy.

Przy okazji liftingu Jaguar wzbogacił gamę o nowe warianty. Do oferty dołączą wersje R Dynamic oraz 400 Sport. Pierwsza z nich to nic innego jak nowy, bazowy wariant, który zastąpi F-Type`a S. Klienci, którzy się na niego zdecydują, będą mieli do wyboru silnik o mocy 335 KM lub mocniejszy motor generujący 375 KM. Obydwa dostępne w parze z napędem na tył lub napędem na cztery koła.

Druga z propozycji, 400 Sport pojawi się w sprzedaży kilka miesięcy później. Pod maską zagości tu najmocniejszy wariant trzylitrowej, widlastej szóstki z doładowaniem, zdolny wykrzesać 395 KM. Chętni na więcej nadal będą mieli do wyboru potężne V8 oferujące 550 KM lub 575 KM w przypadku topowego wydania SVR.

Odświeżony F-Type trafi do sprzedaży nie później niż latem tego roku. Na razie nie wiadomo ile trzeba będzie za niego zapłacić. Dotychczas nie należał do najtańszych propozycji. Dotychczas za najtańszą, trzydrzwiową odmianę z 340-konnym motorem trzeba było zapłacić 370 200 zł.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Fakty i spekulacje na temat nowego Forda Bronco Jedna tablica na zawsze i inne propozycje Liroya Mercedes AMG GT kusi świeżym wyglądem i zupełnie nową wersją Poznaj nowe Audi SQ5 Nowy Lexus LS (2017) - sportowa limuzyna zbudowana od nowa Koncept Audi Q8 - jednak hybryda zamiast elektryka Ile kosztuje współczesny samochód WRC w całości i w częściach? Elektryczny mikrobus Volkswagena debiutuje w Detroit Tydzień w motorsporcie #5 Poznajcie najszybszą Kię w historii Tak wygląda samochodowe wnętrze przyszłości według Boscha Oto najmocniejszy Bentley w historii Obowiązkowe filtry cząstek stałych w benzyniakach od 2018 roku BMW prezentuje wnętrze przyszłości w swoim nowym koncepcie Jeździsz rowerem do pracy? Zarobisz więcej - w taki sposób nagradza się polskich pracowników Polski rynek samochodów osobowych - grudzień 2016 - podsumowanie roku Toyota Concept-i, czyli samochód ze sztuczną inteligencją McLaren zapowiada nową gamę modeli Super Series - pierwszy zadebiutuje już w marcu Faraday Future FF 91 - produkcyjny supersamochód i limuzyna w jednym Oto nowa Kia Picanto, która może namieszać w segmencie małych mieszczuchów Ford Mustang będzie hybrydą! Volvo przegrywa z Volkswagenem we własnym kraju Odświeżony Mercedes GLA w oficjalnej zapowiedzi Chrysler Portal - samochód, który chce być smartfonem

Popularne w tym tygodniu:

Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet to powrót do przeszłości. Najpiękniejszy samochód roku To już koniec Vipera. Ralph Gilles żegna się z samochodem Takiego przebiegu w żadnym porsche jeszcze nie było. Kanadyjczyk pobił rekord Porsche ma kupić kierowcom okulary przeciwsłoneczne. Zaskakujący wyrok sądu Toyota Supra jednak bez manuala? Na to wygląda "Jedzie z nami Basia". Gratulacje, tylko co z tego? Budowa wyścigówki na finiszu. Polak spełnia swoje marzenie z dzieciństwa Jak wygląda rozpakowanie Bugatti Chirona? Zaglądamy za kulisy Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet na oficjalnym filmie, czyli piękno w ruchu Tak mogłaby wyglądać nowa Alfa Romeo Giulietta. Ale nie będzie Do widzenia, Californio. Ferrari pokazało Portofino Cupra będzie osobną marką? Seat już zastrzegł logo