Wnętrze Audi R8 zmodyfikowane przez Neidfactor

W Europie nie brakuje specjalistów od modyfikacji samochodowych wnętrz. Wystarczy wspomnieć chociażby bułgarską firmę Vilner, czy polską dumę w postaci Carlex Design. Za Odrą natomiast znajdziemy Neidfactora, który tworzy mniej spektakularne, ale bardziej wysmakowane dzieła niż wspomniana dwójka.

Prezentowany projekt jest tego najlepszym przykładem. To nowoczesna, sportowa kabina Audi R8 V10, która z uwagi na niewielkie wymiary i ascetyczny styl nie daje imponującego pola do modyfikacji. Specjaliści z Neidfaktor postanowili to wykorzystać, podkreślając prostotę wnętrza superauta z Ingolstadt w nienachalny sposób.

W przeciwieństwie do większości podobnych dzieł, Niemcy zamiast krwistej czerwieni, czy jaskrawej żółci postawili na stonowane, niebieskie barwy. Teraz to one grają główną rolę w kabinie R8, doskonale współgrając ze standardową czernią, typową dla wnętrza tego Coupé. Choć projekt na pierwszy rzut oka wydaje się prosty i mało zróżnicowany, rzut oka na detale utwierdza w przekonaniu, że dzieje się tu całkiem sporo.

Klasyczna skóra przeplata się z pikowaną alkantarą pokrywającą część foteli i boczki drzwi. Dopełnienie stanowią delikatne, niebieskie wstawki na osłonie zegarów, gałce zmiany biegów, czy kierownicy. Gdzieniegdzie w oczy rzuca się niewyeksponowane włókno węglowe, którego dyskrecja stanowi miłą odmianę od wielu tuningowych projektów, w których 90% kabiny stanowi "carbon".

Całość stanowi ciekawą i wysmakowaną propozycję dla znudzonych standardowym wnętrzem R8, a niechętnych zbyt radykalnym zmianom. Większość podobnych firm stawia na spektakularny i kontrowersyjny efekt, aby pokazać jak bardzo może zmienić się samochodowe wnętrze. Neidfaktor natomiast wyciąga z samochodowych kabin to co najlepsze, podkreślając ich charakter bez cienia przesady. Z pewnością niejeden właściciel R8 (i nie tylko) chętnie widziałby takie wykończenie w swoim aucie.

Zobacz również: Audi R8 - test

Źródło: Neidfactor

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Elektryczny mikrobus Volkswagena zadebiutuje w Detroit Porsche podtrzymuje świąteczny klimat z Panamerą Executive Vanderhall Venice, czyli nowa propozycja w segmencie trójkołowców Trzecia generacja ładowarek Tesli naładuje Twój samochód w kilka minut Suzuki oficjalnie przedstawiło nowego Swifta (2017) Tydzień w motorsporcie #3 Wnętrze Porsche Cayenne w polskim wydaniu Prawie nowe Renault 5 Turbo II trafi na aukcję Oto Japończyk, który od 47 lat jeździ tą samą Toyotą Odświeżona Mazda 3 wjeżdża do polskich salonów Dartz prezentuje kolejne dzieło, od którego rozbolą Was oczy Volkswagen Golf R debiutuje w mocniejszym, odświeżonym wydaniu Komisja Europejska zaostrzy przepisy dotyczące obowiązkowego wyposażenia pojazdu Kia zapowiada Picanto trzeciej generacji Odcinkowy pomiar prędkości działa już wszędzie! Audi zapowiada Q8 e-tron Do 2024 roku wszystkie austostrady w Polsce będą płatne Škoda Octavia RS i Scout w odświeżonym wydaniu Volkswagen zapłaci dodatkowe 250 mln dolarów za silniki 3.0 TDI Zniżki za bezpieczną jazdę w Link4 Aston Martin i Ferrari ukarane za nadmierną emisję CO2! Lamborghini Aventador debiutuje w ulepszonej wersji S Skanowanie opon zamiast pomiaru głębokości bieżnika Citroën C1 wróci na polski rynek

Popularne w tym tygodniu:

Haniebnie ubrany jednoślad – ciekawy sprzęt sfotografowany w centrum Warszawy Takiego przebiegu w żadnym porsche jeszcze nie było. Kanadyjczyk pobił rekord Toyota Supra jednak bez manuala? Na to wygląda Porsche ma kupić kierowcom okulary przeciwsłoneczne. Zaskakujący wyrok sądu "Jedzie z nami Basia". Gratulacje, tylko co z tego? Budowa wyścigówki na finiszu. Polak spełnia swoje marzenie z dzieciństwa Masz pierwszą MX-5 do restauracji? Mazda ci w tym pomoże Jak wygląda rozpakowanie Bugatti Chirona? Zaglądamy za kulisy Chcesz kupić nieużywanego LFA? W salonach jest 12 sztuk Cupra będzie osobną marką? Seat już zastrzegł logo Ford sierra w stylu Rat należąca do naszego czytelnika. Jak wam się podoba? ABT TT RS-R Roadster: szybszy i dużo tańszy od R8 Spyder