Mercedes-Benz Klasy S Coupé z muskularnym ciałem

Mercedes-Benz Klasy S Coupé w wydaniu S65 AMG wygląda groźnie, ale wciąż elegancko. Pomimo 630-konnego silnika V12 ten luksusowy pojazd pozostaje wygodnym GT na długie podróże, choć można nim przyspieszyć do setki w 4,1 s. Jeżeli jednak ktoś potrzebuje więcej wizualnego wulgaryzmu, nie może liczyć nawet na AMG.

Ten artykuł ma 2 strony:

W tym momencie z pomocą przychodzi firma Prior Design, która specjalizuje się w pakietach wizualnych, zmieniających sposób postrzegania samochodu. Tu zamienia eleganckie coupé  w wulgarną, agresywną bestię, z poszerzonymi błotnikami i nisko ustawionym zawieszeniem. Już sam wygląd dodaje mu przynajmniej 300 KM, choć w przypadku tego egzemplarza, nawet nie wiemy na jakiej wersji bazuje. Tuner pozdejmował wszystkie oznaczenia modelu, a nawet marki, za wyjątkiem dużej gwiazdy na grill.

W tym momencie z pomocą przychodzi firma Prior Design, która specjalizuje się w pakietach wizualnych, zmieniających sposób postrzegania samochodu. Tu zamienia eleganckie coupé w wulgarną, agresywną bestię, z poszerzonymi błotnikami i nisko ustawionym zawieszeniem. Już sam wygląd dodaje mu przynajmniej 300 KM, choć w przypadku tego egzemplarza, nawet nie wiemy na jakiej wersji bazuje. Tuner pozdejmował wszystkie oznaczenia modelu, a nawet marki, za wyjątkiem dużej gwiazdy na grill.

Zestaw modyfikacji nadwozia o nazwie PD75SC Wide-Body został przygotowany dla tych, którzy jak twierdzi tuner, chcą rządzić na ulicy. Trudno nie zrozumieć idei, bo taka czarna bestia rzeczywiście może budzić respekt na dzielni. Poszerzenia wykonano z materiału Duraflex i w elegancki sposób połączono je ze zderzakami. W tylny wkomponowano cztery końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, które jednoznacznie wskazują, że pod maską pracuje naprawdę potężny motor. Całość poszerza auto o 10 cm z każdej strony, co daje łącznie 212 cm szerokości nadwozia. Uwagę zwracają także elementy aerodynamiczne, takie jak rozbudowany dyfuzor oraz spojler z prawdziwego zdarzenia, zamontowany na tylnej klapie.

Zestaw modyfikacji nadwozia o nazwie PD75SC Wide-Body został przygotowany dla tych, którzy jak twierdzi tuner, chcą rządzić na ulicy. Trudno nie zrozumieć idei, bo taka czarna bestia rzeczywiście może budzić respekt na dzielni. Poszerzenia wykonano z materiału Duraflex i w elegancki sposób połączono je ze zderzakami. W tylny wkomponowano cztery końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, które jednoznacznie wskazują, że pod maską pracuje naprawdę potężny motor. Całość poszerza auto o 10 cm z każdej strony, co daje łącznie 212 cm szerokości nadwozia. Uwagę zwracają także elementy aerodynamiczne, takie jak rozbudowany dyfuzor oraz spojler z prawdziwego zdarzenia, zamontowany na tylnej klapie.

W tych potężnych nadkolach kręcą się 22-calowe obręcze kół, o szerokości 10 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Tuner założył na nie ogumienie o rozmiarze odpowiednio 265/30 R22 i 315/25 R22. O stosowną glebę zadbało zawieszenie przygotowane przez firmę H&R.

W tych potężnych nadkolach kręcą się 22-calowe obręcze kół, o szerokości 10 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Tuner założył na nie ogumienie o rozmiarze odpowiednio 265/30 R22 i 315/25 R22. O stosowną glebę zadbało zawieszenie przygotowane przez firmę H&R.

To wszystkie informacje, jakie przekazał Prior na temat swojej dość kontrowersyjnej modyfikacji. Modyfikacji samochodu, który teoretycznie nie powinien być w ten sposób przerabiany. Jednak jak niektórzy twierdzą, gustów jest tak wiele, że nie da się stworzyć czegoś obiektywnie brzydkiego. Mi się ten pakiet podoba i tak dla mnie mógłby wyglądać Mercedes-AMG S65 Black Series, gdyby oczywiście miała powstać. A wam przypadł do gustu?

To wszystkie informacje, jakie przekazał Prior na temat swojej dość kontrowersyjnej modyfikacji. Modyfikacji samochodu, który teoretycznie nie powinien być w ten sposób przerabiany. Jednak jak niektórzy twierdzą, gustów jest tak wiele, że nie da się stworzyć czegoś obiektywnie brzydkiego. Mi się ten pakiet podoba i tak dla mnie mógłby wyglądać Mercedes-AMG S65 Black Series, gdyby oczywiście miała powstać. A wam przypadł do gustu?

Zobacz również: Porsche 911 Carrera GTS vs Mercedes-AMG GT S - porównanie dźwięku silnika

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Volkswagen zapowiada Tiguana Allspace - debiut już w styczniu Volkswagen wprowadzi model up! GTI w 2018 roku Rusza system Galileo, alternatywa dla GPS Niemcy zainwestują publiczne pieniądze w rozwój wodorowej motoryzacji Lucid Motors Air będzie nowym rywalem Tesli? Trzy najbezpieczniejsze samochody w swoich klasach według Euro NCAP Prywatna taksówka - leasing oparty na kilometrówce Odświeżony Mitsubishi ASX debiutuje na polskim rynku Toyota powróci do segmentu gorących hatchbacków - ostry Yaris już w drodze Tesla wypłaci Norwegom odszkodowania za zawyżoną moc Modelu S Amerykanie wybrali najlepsze silniki. Nie ma wśród nich żadnego V8 Mercedes-Benz Klasy E Coupé (2017) - premiera Ferrari J50 (2017) - specjalny model dla uczczenia specjalnej rocznicy Alfa Romeo Giulia Sportwagon na pierwszej fotografii Toyota Gazoo Racing prezentuje Yarisa WRC i skład kierowców Będzie czasowe wyrejestrowanie pojazdu, ale za OC i tak zapłacimy Pieniądze z fotoradarów zasilą budżet policji? Sébastien Ogier i Ott Tänak zostali kierowcami M-Sportu Najszybsze auto w historii Kii - oficjalna zapowiedź Znamy ceny nowego Mini Countrymana (2017) Czy obowiązek jazdy na światłach w dzień poprawia bezpieczeństwo? Mercedes oficjalnie zapowiada Klasę E Coupé Tydzień w motorsporcie #1 Kontrowersyjny Mercedes S Cabrio od Carlssona

Popularne w tym tygodniu:

Jedna tablica na zawsze i inne propozycje Liroya Ford Mustang liderem polskiego rynku aut sportowych Obowiązkowe filtry cząstek stałych w benzyniakach od 2018 roku Poznajcie najszybszą Kię w historii Ford Mustang będzie hybrydą! Nowy Lexus LS (2017) - sportowa limuzyna zbudowana od nowa BMW Z4 z silnikiem V10 Vipera Nowe, surowe kary dla drogowych przestępców Oto najmocniejszy Bentley w historii Koncept Audi Q8 - jednak hybryda zamiast elektryka Hipersamochód Mercedesa w oficjalnej zapowiedzi Volvo przegrywa z Volkswagenem we własnym kraju