Mercedes-Benz Klasy S Coupé z muskularnym ciałem

Mercedes-Benz Klasy S Coupé w wydaniu S65 AMG wygląda groźnie, ale wciąż elegancko. Pomimo 630-konnego silnika V12 ten luksusowy pojazd pozostaje wygodnym GT na długie podróże, choć można nim przyspieszyć do setki w 4,1 s. Jeżeli jednak ktoś potrzebuje więcej wizualnego wulgaryzmu, nie może liczyć nawet na AMG.

Ten artykuł ma 2 strony:

W tym momencie z pomocą przychodzi firma Prior Design, która specjalizuje się w pakietach wizualnych, zmieniających sposób postrzegania samochodu. Tu zamienia eleganckie coupé  w wulgarną, agresywną bestię, z poszerzonymi błotnikami i nisko ustawionym zawieszeniem. Już sam wygląd dodaje mu przynajmniej 300 KM, choć w przypadku tego egzemplarza, nawet nie wiemy na jakiej wersji bazuje. Tuner pozdejmował wszystkie oznaczenia modelu, a nawet marki, za wyjątkiem dużej gwiazdy na grill.

W tym momencie z pomocą przychodzi firma Prior Design, która specjalizuje się w pakietach wizualnych, zmieniających sposób postrzegania samochodu. Tu zamienia eleganckie coupé w wulgarną, agresywną bestię, z poszerzonymi błotnikami i nisko ustawionym zawieszeniem. Już sam wygląd dodaje mu przynajmniej 300 KM, choć w przypadku tego egzemplarza, nawet nie wiemy na jakiej wersji bazuje. Tuner pozdejmował wszystkie oznaczenia modelu, a nawet marki, za wyjątkiem dużej gwiazdy na grill.

Zestaw modyfikacji nadwozia o nazwie PD75SC Wide-Body został przygotowany dla tych, którzy jak twierdzi tuner, chcą rządzić na ulicy. Trudno nie zrozumieć idei, bo taka czarna bestia rzeczywiście może budzić respekt na dzielni. Poszerzenia wykonano z materiału Duraflex i w elegancki sposób połączono je ze zderzakami. W tylny wkomponowano cztery końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, które jednoznacznie wskazują, że pod maską pracuje naprawdę potężny motor. Całość poszerza auto o 10 cm z każdej strony, co daje łącznie 212 cm szerokości nadwozia. Uwagę zwracają także elementy aerodynamiczne, takie jak rozbudowany dyfuzor oraz spojler z prawdziwego zdarzenia, zamontowany na tylnej klapie.

Zestaw modyfikacji nadwozia o nazwie PD75SC Wide-Body został przygotowany dla tych, którzy jak twierdzi tuner, chcą rządzić na ulicy. Trudno nie zrozumieć idei, bo taka czarna bestia rzeczywiście może budzić respekt na dzielni. Poszerzenia wykonano z materiału Duraflex i w elegancki sposób połączono je ze zderzakami. W tylny wkomponowano cztery końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, które jednoznacznie wskazują, że pod maską pracuje naprawdę potężny motor. Całość poszerza auto o 10 cm z każdej strony, co daje łącznie 212 cm szerokości nadwozia. Uwagę zwracają także elementy aerodynamiczne, takie jak rozbudowany dyfuzor oraz spojler z prawdziwego zdarzenia, zamontowany na tylnej klapie.

W tych potężnych nadkolach kręcą się 22-calowe obręcze kół, o szerokości 10 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Tuner założył na nie ogumienie o rozmiarze odpowiednio 265/30 R22 i 315/25 R22. O stosowną glebę zadbało zawieszenie przygotowane przez firmę H&R.

W tych potężnych nadkolach kręcą się 22-calowe obręcze kół, o szerokości 10 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Tuner założył na nie ogumienie o rozmiarze odpowiednio 265/30 R22 i 315/25 R22. O stosowną glebę zadbało zawieszenie przygotowane przez firmę H&R.

To wszystkie informacje, jakie przekazał Prior na temat swojej dość kontrowersyjnej modyfikacji. Modyfikacji samochodu, który teoretycznie nie powinien być w ten sposób przerabiany. Jednak jak niektórzy twierdzą, gustów jest tak wiele, że nie da się stworzyć czegoś obiektywnie brzydkiego. Mi się ten pakiet podoba i tak dla mnie mógłby wyglądać Mercedes-AMG S65 Black Series, gdyby oczywiście miała powstać. A wam przypadł do gustu?

To wszystkie informacje, jakie przekazał Prior na temat swojej dość kontrowersyjnej modyfikacji. Modyfikacji samochodu, który teoretycznie nie powinien być w ten sposób przerabiany. Jednak jak niektórzy twierdzą, gustów jest tak wiele, że nie da się stworzyć czegoś obiektywnie brzydkiego. Mi się ten pakiet podoba i tak dla mnie mógłby wyglądać Mercedes-AMG S65 Black Series, gdyby oczywiście miała powstać. A wam przypadł do gustu?

Zobacz również: Mercedes-Benz GLC 250 AMG Line (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Volkswagen zapowiada Tiguana Allspace - debiut już w styczniu Volkswagen wprowadzi model up! GTI w 2018 roku Rusza system Galileo, alternatywa dla GPS Niemcy zainwestują publiczne pieniądze w rozwój wodorowej motoryzacji Lucid Motors Air będzie nowym rywalem Tesli? Trzy najbezpieczniejsze samochody w swoich klasach według Euro NCAP Prywatna taksówka - leasing oparty na kilometrówce Odświeżony Mitsubishi ASX debiutuje na polskim rynku Toyota powróci do segmentu gorących hatchbacków - ostry Yaris już w drodze Tesla wypłaci Norwegom odszkodowania za zawyżoną moc Modelu S Amerykanie wybrali najlepsze silniki. Nie ma wśród nich żadnego V8 Mercedes-Benz Klasy E Coupé (2017) - premiera Ferrari J50 (2017) - specjalny model dla uczczenia specjalnej rocznicy Alfa Romeo Giulia Sportwagon na pierwszej fotografii Toyota Gazoo Racing prezentuje Yarisa WRC i skład kierowców Będzie czasowe wyrejestrowanie pojazdu, ale za OC i tak zapłacimy Pieniądze z fotoradarów zasilą budżet policji? Sébastien Ogier i Ott Tänak zostali kierowcami M-Sportu Najszybsze auto w historii Kii - oficjalna zapowiedź Znamy ceny nowego Mini Countrymana (2017) Czy obowiązek jazdy na światłach w dzień poprawia bezpieczeństwo? Mercedes oficjalnie zapowiada Klasę E Coupé Tydzień w motorsporcie #1 Kontrowersyjny Mercedes S Cabrio od Carlssona

Popularne w tym tygodniu:

Potwierdzone informacje o kolejnej Mazdzie z silnikiem Wankla. Koncept już w październiku Mitsubishi EVO powraca! W planach elektryfikacja i... Lamborghini ogłosiło datę premiery SUV-a. Model Urus poznamy 4 grudnia Zabytkowy Bentley z wyjątkowym Porsche na lawecie. Przejechały setki kilometrów Brytyjski oddział Alpine musiał zdjąć swoją reklamę. Samochód jechał na niej zbyt szybko Toyota chce wrócić na rynek ze starą nazwą. Czy możliwy jest kolejny sportowy model? Zapłacisz mniej za parkowanie jeżeli masz nowsze auto. Ulgi zamiast kar Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari Land Rover Discovery holuje 110-cio tonowy pociąg Audi R8 z napędem na jedną oś. Jest odrobinę wolniejsze, ale potrafi driftować Polski rynek diesli. Nie przepadamy za nimi, ale kochamy TDI Mazda skończy z silnikami spalinowymi w 2035 roku