Używana Toyota Prius II [2004-2009] - poradnik kupującego

Ten artykuł ma 4 strony:

Sytuacja rynkowa

Nie wygląda to najgorzej. Prius jest samochodem brzydkim i dziwnym, a do tego skomplikowanym — tak postrzega go większość osób z konserwatywnym podejściem. Nic więc dziwnego, że nie cieszy się powodzeniem w kraju, gdzie ceni się prostotę i przestarzałe konstrukcje. Niska podaż na rynku wynika również z faktu, że właściciele toyot na dość długo wiążą się ze swoimi autami.

Powyższe to jednak znak korzystny dla kupującego. Skoro właściciele niechętnie sprzedają te samochody, powinno to być jasnym sygnałem, że Prius jest modelem wartym uwagi.

Elementy nowej Toyoty Prius jako bohaterki manga

Z okazji premiery nowego Priusa Toyota poszła o kilka kroków dalej i zaprezentowała bogatą galerię 40 bohaterek manga reprezentujących różnorodne…

Na popularnych serwisach ogłoszeniowych można zawsze znaleźć około 20–30 egzemplarzy na sprzedaż, a ich ceny są uzależnione głównie od historii i przebiegu. Rocznik jest dość wąski, więc nie ma on takiego znaczenia. Ceny mieszczą się w przedziale 20–25 tys. zł. Warto poszukać egzemplarza z pełną historią serwisową i nie bójcie się przebiegów. Zadbany, serwisowany prius nawet po 200 tys. km jeszcze przez kilka lat może jeździć na oryginalnej baterii.

Czy warto?

Naszym zdaniem tak, zwłaszcza dlatego, że auta są już przystępne cenowo. Komu polecamy? Przede wszystkim osobom szukającym taniego środka lokomocji po mieście, jeżdżącym głównie w takich warunkach, mających diesla w garażu na dłuższe wycieczki.

Oczywiście Prius sprawdzi się także na trasie, ale miasto to jego teren. Do tego jest przestronny i praktyczny, a także tani w eksploatacji. Aż dziw bierze, że auto wciąż nie znajduje wielu amatorów.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Nowa Toyota Prius (2016) – polski cennik

Toyota zaczęła przyjmować zamówienia na nową Toyotę Prius, która startuje z ceną 119 900 zł.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Samochody używane:

Używany Opel Astra J [2009-2016] - poradnik kupującego Używane Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo [2005-2014] – porady i opinie Używana Honda CR-V 2,0 [1995-2001] – SUV na każdą kieszeń Niepolecane modele samochodów w markach uznanych za niezawodne Używane Audi A6 C5 allroad quattro [2000-2005] – poradnik kupującego Używana Škoda Octavia II [2004-2013] z silnikiem MPI, FSI, TSI – poradnik kupującego Kupujemy klasyka: Mitsubishi 3000 GT [1990-2001] Używany Mercedes-Benz Klasy S W140 [1991-1998] - poradnik kupującego Używane Audi A8 D2 [1994-2002] - poradnik kupującego Używane Subaru Impreza GC bez turbo [1993-2000] - poradnik kupującego BMW Serii 7 E38 [1994-2001] – poradnik kupującego Prawie jak limuzyny – oryginalne używane sedany za niewielkie pieniądze Używany Peugeot 508 [2011-2015] - poradnik kupującego Używany Nissan Micra K11 [1992-2003] – poradnik kupującego Używana Kia cee’d I [2006-2012] – poradnik kupującego Mocne auta za rozsądne pieniądze - przegląd rynku używanych Używane Volvo 740/940 [1984-1998] - poradnik kupującego Dobre samochody używane z benzynowym silnikiem turbo Używane Volvo XC70 [2000-2006] - poradnik kupującego Najtańsze, używane auta uterenowione z napędem 4x4 Używane BMW Serii 3 E90 [2005-2012] - poradnik kupującego Używany Volkswagen Golf IV GTI [1997-2003] - poradnik kupującego Używana Honda Civic FN2 Type R [2007-2010] - poradnik kupującego Używana Škoda Octavia II Scout [2007-2012] - poradnik kupującego

Popularne w tym tygodniu:

VW T5 szybszy od Porsche. Szalony pomysł berlińskiej firmy Używane Renault Clio III: francuski maluch zaskakuje niezawodnością i niskimi kosztami Używana Honda FR-V [2004-2009]: dziwna, ale bardzo praktyczna Używany Volkswagen Lupo: godny uwagi maluch za dwie pensje Ryzykowne wersje popularnych aut. Tanie w zakupie, drogie w utrzymaniu