Alfa Romeo Stelvio zadebiutuje już 16 listopada

Alfa Romeo wydała oficjalny komunikat prasowy, w którym informuje o planowanej premierze, która będzie miała miejsce podczas zbliżającego się salonu w Los Angeles. Czego mamy się spodziewać?

Włosi zapowiadają prawdziwą bombę, określaną mianem kamienia milowego w ponad 100-letniej historii marki. Brzmi intrygująco. Podejrzewamy, że za tymi górnolotnymi słowami kryje się Stelvio — od dawna zapowiadany SUV Alfy Romeo, którym Włosi chcą podbić między innymi Stany Zjednoczone. Miejsce debiutu nie jest więc przypadkowe.

Dlaczego stawiamy na Stelvio? Ponieważ jest to kolejna po Giulii propozycja w harmonogramie Alfy, przedstawionym kilkanaście miesięcy temu. Co więcej, w ostatnim czasie nie brakowało zdjęć szpiegowskich przedstawiających pseudoterenówkę Alfy. Warto także zauważyć, że SUV-y cieszą się ogromną popularnością, a Alfa potrzebuje dużego sukcesu. Stelvio powinna być jego gwarancją, więc Włosi raczej nie będą dłużej zwlekać z premierą tego modelu.

Przypominamy, że Stelvio ma być pierwszym SUV-em w historii marki. To model zapowiadany od dawna. Auto będzie niczym innym jak nadmuchaną alternatywą dla Giulii. Obydwa modele połączą te same silniki, podobne wyposażenie oraz rozwiązania techniczne oraz oczywiście niepowtarzalny, włoski styl. Alfa nie opublikowała żadnej wizualizacji, ani filmu promocyjnego, więc trudno mówić o wyglądzie Stelvio. Giulia pobudziła jednak nasz apetyt i liczymy na coś naprawdę interesującego.

Po premierze w Los Angeles będziemy musieli poczekać kilka miesięcy, aby zobaczyć Stelvio na ulicach. Sprzedaż ma ruszyć nie wcześniej niż wczesną wiosną 2017 roku. Oznacza to, że jeszcze długo poczekamy na szczegółową, europejską specyfikację oraz ceny. Wiadomo, że pod maskę trafią zarówno diesle jak i benzyniaki. Na szczycie znajdziemy prawdopodobnie ostre, 510-konne V6 z Ferrari pozwalające rywalizować z najmocniejszymi, sportowymi SUV-ami. Już niebawem powinniśmy poznać więcej szczegółów.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Najbardziej niezawodne i awaryjne auta według raportu GTÜ 2017 Grand Prix Brazylii (2016) - Rosberg o krok od mistrzostwa Kolejne BMW M2 trafiło w ręce tunera Mercedes-Maybach S650 Cabriolet w oficjalnej zapowiedzi Producenci apelują do Donalda Trumpa o nie zaostrzanie norm emisji spalin Mercedes Vito trafił w ręce specjalistów z Carlex Design ELSA - Nissan i Renault dają drugie życie bateriom samochodowym Tesla wybuduje w Europie gigantyczną fabrykę Volkswagen Golf VII FL (2017) - bardziej cyfrowy i oszczędniejszy Porsche Panamera debiutuje z nowym V6 i wersją wyposażeniową Executive CEPiK 2.0 zadebiutuje dopiero w 2018 roku Polak za kółkiem, czyli jak wypadamy w statystykach Zapowiedź Opla Insignii Grand Sport Już niebawem wszystkie Ferrari mogą być hybrydami Škoda Kodiaq – polski cennik Znamy ceny odświeżonego Seata Leona Tesla rezygnuje z darmowego ładowania 29 nowości Opla zadebiutuje jeszcze przed końcem dekady ABT stworzyło pakiet, który upodabnia Audi S3 Sedan do RS3 Pancerne BMW uratowało kilkadziesiąt osób przed atakiem ISIS Mistrzostwo świata dla Porsche w wyścigach długodystansowych Polski rynek samochodów osobowych - październik 2016 Volkswagen Cross Up! został odświeżony Mercedes wraca do rzędowych szóstek i wprowadza elektryczne doładowanie

Popularne w tym tygodniu:

Takiego przebiegu w żadnym porsche jeszcze nie było. Kanadyjczyk pobił rekord To już koniec Vipera. Ralph Gilles żegna się z samochodem Porsche ma kupić kierowcom okulary przeciwsłoneczne. Zaskakujący wyrok sądu Toyota Supra jednak bez manuala? Na to wygląda "Jedzie z nami Basia". Gratulacje, tylko co z tego? Budowa wyścigówki na finiszu. Polak spełnia swoje marzenie z dzieciństwa Jak wygląda rozpakowanie Bugatti Chirona? Zaglądamy za kulisy Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet na oficjalnym filmie, czyli piękno w ruchu Cupra będzie osobną marką? Seat już zastrzegł logo Ford sierra w stylu Rat należąca do naszego czytelnika. Jak wam się podoba? Lżejsze, mocniejsze, szybsze. Takie jest nowe BMW M5 ABT TT RS-R Roadster: szybszy i dużo tańszy od R8 Spyder