Škoda Kodiaq – polski cennik

Škoda Kodiaq – polski cennik

Marcin Łobodziński
9 listopada 2016

Škoda podała już wcześniej cenę bazową swojego najnowszego modelu Kodiaq, a teraz publikuje szczegółowy cennik.

Cenę bazową Škody Kodiaq poznaliśmy ponad miesiąc temu i dotyczyła ona wersji z silnikiem 1.4 TSI, napędem na przednią oś oraz manualną skrzynią biegów. Teraz importer czeskich samochodów prezentuje całą gamę silnikową, która wygląda następująco:

  • 1.4 TSI (125 KM) od 89 900 zł
  • 1.4 TSI (150 KM) 4x4 od 106 400 zł
  • 1.4 TSI (150 KM) DSG od 105 400 zł
  • 1.4 TSI (150 KM) DSG 4x4 od 114 400 zł
  • 2.0 TSI (180 KM) DSG 4x4 od 121 900 zł
  • 2.0 TDI (150 KM) DSG od 117 400 zł
  • 2.0 TDI (150 KM) 4x4 od 118 400 zł
  • 2.0 TDI (150 KM) DSG 4x4 od 126 400 zł
  • 2.0 TDI/140 kW (190 KM) DSG 4x4 od 140 350 zł

Powyższe ceny dotyczą podstawowej wersji Active oprócz najmocniejszego diesla dostępnego wyłącznie w wyższych standardach Ambition i Style. Tylko bazowa wersja silnikowa nie jest oferowana w wersji Style. Dopłata do wersji siedmioosobowej jest zależna od specyfikacji wyposażenia i wynosi odpowiednio: Active – 4100 zł; Ambition i Style – 3400 zł.

Obraz

Co dostajemy w standardzie? Kodiaq Active ma na pokładzie m. in. radio Swing, czujniki parkowania z tyłu, skórzana kierownicę bez przycisków do sterowania radiem i telefonem, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu, system kontroli odstępu do pojazdu poprzedzającego z funkcją awaryjnego hamowania, światła przeciwmgłowe, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne czy diodowe oświetlenie tylne. Ponadto pakiet Fresh kosztujący 1500 zł zawiera tempomat, skórzaną kierownicę z przyciskami do sterowania radiem i telefonem, dźwignię zmiany biegów obszytą skórą oraz system Bluetooth.

Z ciekawszych opcji Škody Kodiak można wymienić reflektory diodowe AFS kosztujące 4500 zł, za to będące standardem w wersji Style. Jest też kamera 360 stopni za 3300 zł, zawieszenie adaptacyjne od 3500 zł czy pakiet Control Plus za 5700-7500 zł (zależnie od wersji auta) zawierający system wspomagania parkowania, asystenta manewrowania z przyczepą i system kamer 360.

Obraz

Dzięki cennikowi poznaliśmy już szczegóły usługi Care Connect, będącej standardem dla wszystkich wersji wyposażenia, ale jako pełny pakiet dostępna tylko przez pierwszy rok. Care Connect zawiera:

  • eCall - wzywa pomoc za pośrednictwem centrum alarmowego gdy dojdzie do groźnej kolizji uruchamiającej systemy bezpieczeństwa.
  • Manualne połączenie alarmowe - ułatwia wezwanie pomocy i można je uruchomić w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia
  • Wezwanie pomocy drogowej
  • Raport o statusie pojazdu - zachowuje historię wyświetlanych ostrzeżeń.
  • Planowanie wizyty w serwisie - informuje automatycznie wybrany przez właściciela auta serwis o zbliżającym się obowiązkowym przeglądzie, a serwis skontaktuje się z użytkownikiem, aby umówić dogodny termin wizyty.
  • Połączenie z infolinią - umożliwia połączenie z konsultantem, który odpowie na pytania dotyczące samochodu.
  • Lokalizacja miejsca postoju samochodu - pomoże odnaleźć auto np. na parkingu galerii handlowej poprzez smartfon lub komputer.
  • Ostrzeżenie o przekroczeniu obszaru przebywania auta – użytkownik otrzyma informację o tym, że auto przekroczyło granice ustalonego obszaru, w zdefiniowanym przedziale czasowym.
  • Informacja o uruchomieniu alarmu - powiadomienie o aktywacji alarmu antykradzieżowego na smartfona.
  • Powiadomienia o przekroczeniu prędkości – informacja o tym, że osoba której użyczono samochód przekroczyła ustalony przez właściciela limit prędkości.
  • Sygnał dźwiękowy i światła awaryjne – możliwość zdalnego włączenia klaksonu i świateł awaryjnych.

Podsumowując, Škoda wprowadzając usługę Care Connect rywalizuje z Oplem i jego systemem OnStar. Dzięki niej można nie tylko mieć pełną kontrolą nad użytkowanym pojazdem, ale również nad własnym autem użyczonym innej osobie.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/73]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (8)