Ford Mustang na SEMA z ponad 1000-konnym motorem

Imponujący projekt na amerykańskie targi SEMA przygotowała firma Timeless Kustoms. Auto osiąga moc 1000 HP i zostało wyposażone w wyścigowe mechanizmy.

Ten artykuł ma 4 strony:

Auto, które tu widzicie to pierwotnie oryginalny Ford Mustang z 1965 roku zamieniony w wyścigowego potwora.

Auto, które tu widzicie to pierwotnie oryginalny Ford Mustang z 1965 roku zamieniony w wyścigowego potwora.

Całe nadwozie przeszło przeobrażenie. W przedniej części zastosowano ogromny zderzak przedni oraz wloty powietrza zasilające układ dolotowy potężnego, doładowanego silnika V8 Forda.

Całe nadwozie przeszło przeobrażenie. W przedniej części zastosowano ogromny zderzak przedni oraz wloty powietrza zasilające układ dolotowy potężnego, doładowanego silnika V8 Forda.

Z tyłu widzimy dyfuzor, a nie jego atrapę. Do tego poszerzenia nadkoli mające pomieścić ogromne koła. Wystarczy wspomnieć, że tylko na przedniej osi zainstalowano ogumienie o rozmiarze 305/30 ZR19. Z tyłu są nieznacznie większe 355/30 ZR19

Z tyłu widzimy dyfuzor, a nie jego atrapę. Do tego poszerzenia nadkoli mające pomieścić ogromne koła. Wystarczy wspomnieć, że tylko na przedniej osi zainstalowano ogumienie o rozmiarze 305/30 ZR19. Z tyłu są nieznacznie większe 355/30 ZR19

Do napędu wykorzystano silnik V8 o pojemności 5,1 litra z doładowaniem. Uzyskano moc 1000 HP co daje 1014 KM. Potężna jednostka współpracuje z wyczynowym sprzęgłem i sekwencyjną skrzynią biegów.

Do napędu wykorzystano silnik V8 o pojemności 5,1 litra z doładowaniem. Uzyskano moc 1000 HP co daje 1014 KM. Potężna jednostka współpracuje z wyczynowym sprzęgłem i sekwencyjną skrzynią biegów.

Wszystkie podzespoły są iście wyczynowe. Z przodu 15,5-calowe ceramiczne tarcze hamulcowe, zawieszenie jest w pełni regulowane, a we wnętrzu zainstalowano kubełkowe fotele i klatkę bezpieczeństwa.

Wszystkie podzespoły są iście wyczynowe. Z przodu 15,5-calowe ceramiczne tarcze hamulcowe, zawieszenie jest w pełni regulowane, a we wnętrzu zainstalowano kubełkowe fotele i klatkę bezpieczeństwa.

Zobacz również: Ford S-Max - pierwsze wrażenia

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Toyota Tacoma w wojskowym stylu od Carlex Design Jeden z ostatnich Fordów Mustangów Shelby GT350 na sprzedaż Kawalkada Maserati pierwszy raz w Polsce Restomod nie musi być sportowy - poznajcie Chevroleta Napco od Legacy Classic Trucks Porsche 911 GT3 Cup (2017) - premiera Hyundai RN30 concept (2016) - premiera 5 specjalnych wersji na 70. urodziny marki Ferrari BMW M3 - 30 lat sportowca i ewolucja jego niezwykłych wersji Ostatnia sztuka Mitsubishi Lancera Evo sprzedana za 76,4 tys. dolarów Nowa Kia Rio na nowych zdjęciach Mercedes-AMG GT i GT C Roadster (2017) - premiera Chińska wersja Jeepa Wranglera 6x6 Land Rover Discovery V - mała premiera przed premierą Zwycięska rajdówka Peugeota zmienia nadwozie na 3008 DKR Kolekcja chłodzonych powietrzem Porsche sprzedana za 24 mln złotych! Porsche Panamera 4 E-Hybrid (2016) - premiera Audi A5/S5 Sportback oraz wersja g-tron (2017) - premiera Siedem Singerów spotkało się w jednym miejscu Piecha AMG GT-RSR - pierwszy pomysł na niemieckiego hardkorowca Renault Grand Scénic na nowych zdjęciach Moc 740 KM w BMW M6 bez modyfikacji silnika Ford Mustang Fastback 1967 od Carlex Design Wyjątkowy McLaren 675LT Spider ubrany w lakier Fistral Blue Porsche marzeń – 959 Canepa Motorsport

Popularne w tym tygodniu:

Audi RS 5 DTM (2017) - premiera wyścigowej odmiany drogowej bestii Zestawy aerodynamiczne Vorsteinera dla dwóch supersportowców