Nowy Citroën C3 - podano polskie ceny

Citroën C3 debiutuje w polskiej ofercie francuskiego producenta. Mały kuzyn Cactusa startuje z bardzo atrakcyjną ceną 39 900 zł.

Najnowszy Citroën C3 na tle swojego poprzednika wyróżnia się śmiałą stylistyką, czerpiącą z większego C4 Cactus. Podobny jest pas przedni oraz boki nadwozia, wyposażone w nakładki Airbump. Do tego wnętrze także przypomina teraz bardziej Cactusa niż znane nam od lat C3.

Dzięki programowi Citroën Advanced Comfort model ten jest teraz bardziej komfortowy. W samochodzie debiutuje kilka rozwiązań z wyższych segmentów. Należą do nich m. in. kamera ConnectedCAM Citroën czy nawigacja on-line Citroën Connect Navi. Auto może być wyposażone w duży, dotykowy tablet umieszczony na desce rozdzielczej. Niestety tak jak w przypadku aut premium, niektóre elementy wyposażenia mamy wyłącznie za dopłatą.

Co prawda nie znamy jeszcze szczegółów oferty na ten model, ale warto zwrócić uwagę na fakt, że klimatyzacja jest dostępna w standardzie dopiero w drugiej specyfikacji FEEL. Zatem realna cena startowa to 44 900 zł za benzynową, 68-konną wersję 1.2.

Podobnie jest w starszej generacji C3, której cennik nadal jest aktualny. O ile wersja podstawowa kosztuje 39 990 zł, to auto z klimatyzacją kupimy za 45 490 zł. Jednocześnie można zauważyć symboliczny spadek cen.

Auto na polskim rynku będzie oferowane w trzech wersjach wyposażenia i z pięcioma różnymi silnikami. Łącznie ma być aż 14 konfiguracji wyposażenie-silnik, cztery wersje wykończenia wnętrza oraz cała masa połączeń kolorystyki nadwozia i dachu. Zamówienia klienci mogą składać już od 1 listopada. Samochody z automatycznymi skrzyniami biegów pojawią się dopiero w lutym przyszłego roku.

Wersje silnikowe Citroëna C3:

  • 1.2 Pure Tech – benzynowy, wolnossący o mocy 68 lub 82 KM – manualna skrzynia biegów
  • 1.2 Pure Tech – benzynowy, turbodoładowany o mocy 110 KM – manualna lub automatyczna skrzynia biegów
  • 1.6 HDI – wysokoprężny, turbodoładowany o mocy 75 lub 110 KM — manualna skrzynia biegów

Zobacz również: DS 5 1.6 THP - test samochodu

Wersje i podstawowe elementy wyposażenia Citroëna C3:

LIVE

  • szyby przednie sterowane elektrycznie,
  • poduszki powietrzne czołowe, boczne i kurtynowe,
  • system zapobiegania niezamierzonemu opuszczeniu pasa ruchu,
  • fotel kierowcy regulowany na wysokość,
  • instalacja radiowa z dwoma głośnikami.

FEEL

  • klimatyzacja manualna,
  • radio z Bluethoot i złączem USB,
  • sterowane z kierownicy,
  • lusterka sterowane elektrycznie,
  • poszerzenia nadwozia (nadkola i dolna część karoserii),
  • światła dzienne LED,
  • lakierowana fasada deski rozdzielczej,
  • klamki lakierowane w kolorze nadwozia,
  • obudowy lusterek lakierowane.

SHINE

  • szyby sterowane sekwencyjnie z przodu i z tyłu,
  • pakiet automatyczny (lusterko elektrochromatyczne, automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchowy),
  • ekran dotykowy 7 cali,
  • Mirror Screen,
  • klimatyzacja automatyczna,
  • czujniki cofania z tyłu,
  • dach w kolorze czarnym,
  • panele Airbump,
  • reflektory przeciwmgielne,
  • obudowy lusterek lakierowane w kolorze dachu,
  • kierownica i mieszek dźwigni biegów pokryte skórą.

Ceny podstawowe Citroëna C3:

  • Live 1.2 Pure Tech 68 (MT*) - od 39 900 zł
  • Live 1.2 Pure Tech 82 (MT) - od 41 900 zł
  • Live 1.6 HDi 75 (MT) - od 49 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 68 (MT) - od 44 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 82 (MT) - od 46 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 110 (MT) - od 51 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 110 (AT) - od 57 500 zł
  • Feel 1.6 HDi 75 (MT) - od 54 900 zł
  • Feel 1.6 HDi 100 (MT) - od 58 900 zł
  • Shine 1.2 Pure Tech 82 (MT) - od 53 900 zł
  • Shine 1.2 Pure Tech 110 (MT) - od 58 900 zł
  • Shine 1.2 Pure Tech 110 (AT) - od 64 500 zł
  • Shine 1.6 HDi 75 (MT) - od 61 900 zł
  • Shine 1.6 HDi 100 — od 65 900 zł

*MT – manualna skrzynia biegów; AT – automatyczna skrzynia biegów

Nowy Citroën C3 — zdjęcia

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Fiat będzie produkował silniki w Polsce Które opony zimowe są w tym roku najlepsze? Grand Prix USA 2016 - Hamilton walczy o swoje Nowe Renault Mégane GrandCoupé - znamy ceny i szczegóły techniczne Zobacz jak ABT odmieniło Volkswagena Tiguana Mercedes niebawem odsłoni swojego pickupa Drogowy Mercedes-AMG GT od stajni wyścigowej Nowy, w pełni autonomiczny autopilot Tesli jest już gotowy Toyota rozszerza produkcję podzespołów w Polsce Seat odświeżył Leona - sprawdź co się zmieniło Lynk & Co 01 – chiński SUV, który podbije Europę? Nowy Renault Scénic – znamy cenę bazową Vilner zajął się wnętrzem Range Rovera Sport Toyota zbuduje hot hatcha opartego na Yarisie? Bugatti 101P - wizja bolidu Formuły 1 na sezon 2020 Mocna Fiesta ST od Mountune Badanie techniczne po terminie dwa razy drożej i tylko w państwowej stacji - projekt nowych przepisów Rząd Niemiec przestrzega właścicieli Tesli przed autopilotem Samochód firmy Apple przechodzi do historii Po downsizingu przyjdzie pora na upsizing? BMW M4 DTM Champion Edition po raz drugi i tym razem mocniejszy MINI Countryman eDrive – pierwsza hybryda marki przed premierą Nico Hülkenberg kierowcą Renault Sport F1 od sezonu 2017 Rajd Hiszpanii 2016 - Ogier czwarty raz z rzędu mistrzem świata

Popularne w tym tygodniu:

Heroiczny wyczyn kierowcy tesli: poświęcił auto by ratować innego kierowcę Fabrycznie nowy Maluch czeka na nowego właściciela Próbowała wjechać na parking, straciła prawo jazdy Przejęcie Opla przez PSA z akceptacją władz Niemiec Piękne Ferrari F50 Mike'a Tysona może być Twoje Mitsubishi Eclipse powraca w zaskakującej formie Polscy studenci budują crossa z napędem elektrycznym Lamborghini mogą stanąć w płomieniach. 6000 aut wezwanych do serwisu Koszty utrzymania samochodu w Europie. Kto płaci najwięcej? Poznajcie 794-konnego Huracána z kompresorem Lżejsze i mocniejsze niż coupé - oto Pagani Huayra Roadster Nowy Ford Fiesta ST (2017) - następca najlepszego hot hatcha na rynku