Ford Mustang Hoonicorn V2 - nowa zabawka Kena Blocka

Nowy samochód Kena Blocka rozwija już moc 1420 KM dzięki turbodoładowaniu silnika 6,7 litra, przygotowanego przez Ford Performance i Hoonigan Racing.

Znany już doskonale Ford Mustang z 1965 roku, który został przygotowany do Gymkhany 7 przez Ford Performance i Hoonigan Racing pod czujnym okiem Kena Blocka, przeszedł gruntowny lifting. Block przy tworzeniu nowej Gymkhany 9 zakomunikował, że do wyzwań jakie przed nim stoją potrzebuje więcej mocy. Jako, że silnik V8 o pojemności 6,7 l legitymował się już mocą 845 KM, trzeba było dołożyć turbodoładowanie.
Znany już doskonale Ford Mustang z 1965 roku, który został przygotowany do Gymkhany 7 przez Ford Performance i Hoonigan Racing pod czujnym okiem Kena Blocka, przeszedł gruntowny lifting. Block przy tworzeniu nowej Gymkhany 9 zakomunikował, że do wyzwań jakie przed nim stoją potrzebuje więcej mocy. Jako, że silnik V8 o pojemności 6,7 l legitymował się już mocą 845 KM, trzeba było dołożyć turbodoładowanie.
Marcin Łobodziński

Posłużono się zatem dwiema turbosprężarkami, które pompując powietrze do komór spalania i mieszając je z metanolem,  pozwalają uzyskać imponujące 1420 KM! Napęd jest oczywiście przenoszony na cztery koła przez wyczynową skrzynię Sadev, używaną w rallycrossie.
Posłużono się zatem dwiema turbosprężarkami, które pompując powietrze do komór spalania i mieszając je z metanolem, pozwalają uzyskać imponujące 1420 KM! Napęd jest oczywiście przenoszony na cztery koła przez wyczynową skrzynię Sadev, używaną w rallycrossie.
Ken Block twierdzi, że nigdy w życiu nie jeździł tak brutalnie mocnym samochodem. Podobno przyspiesza tak błyskawicznie, że nie nadąża zmieniać przełożeń.
Ken Block twierdzi, że nigdy w życiu nie jeździł tak brutalnie mocnym samochodem. Podobno przyspiesza tak błyskawicznie, że nie nadąża zmieniać przełożeń.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Ken Block's HOONICORN V2 Makes METHmallows

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)