Nowa Yamaha R1: DCT i 230 KM?

Serwis Visordown.com poinformował, że według źródeł, Yamaha szykuje nową odsłonę kultowego modelu YZF-R1.

fot. MotorCycle

To, że w stajni Yamahy dojdzie do zmian, jest niemal pewne. Kilka dni temu jeden z australijskich magazynów motocyklowych opublikował szpiegowskie zdjęcia nowej YZF-R1 podczas testów na torze Eastern International Speedway.

Jak zawsze przy okazji wycieków nowości do sieci, pojawiło się bardzo wiele spekulacji na temat nowego motocykla. Jedną z ciekawszych informacji jest ta, która mówi o tym, że producent zaplanował dwie wersje motocykla: wyścigową i drogową. Wyścigowa ma być przygotowywana do rozgrywek WSBK, a moc, którą ma identyfikować się motocykl ma wynosić 230 KM.

O drogowej wersji wiemy już nieco mniej. Ciekawym doniesieniem jest to mówiące, że nabywca otrzyma w standardzie motocykl z przekładnią DCT.

Premiera motocykla jest przewidywana na 2015 rok, na targach motocyklowych EICMA w Mediolanie lub Intermot w Kolonii.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Motocykle:

Nowy w segmencie: Kawasaki AX 125 Athlete Suzuki V-Strom 1000 - test motocykla Kawasaki Z1000 w jubileuszowym wydaniu Motocykle 125 ccm na prawo jazdy kat. B - prezydent podpisał ustawę Specjalna Ninja ZX-14R na 30. urodziny linii modelowej BMW R NineT - custom po sztokholmsku Honda NC750S - test motocykla BMW K1300S 2015 do szosowej turystyki Tak może wyglądać turystyczne BMW S1000F Valentino Rossi przedłużył kontrakt z Yamahą LED-owe znaki dla bezpieczeństwa motocyklistów Pierwsze w Polsce parkingi dla motocyklistów 125 ccm z manualem: oświadczenie firmy Junak Pierwsze testy elektrycznego Harleya-Davidsona 125 ccm z manualną skrzynią biegów na kat. B - Sejm przyjął poprawki Senatu Ariel wraca do gry: model Ace debiutuje Honda NC750S - pierwsze wrażenia z jazdy Pierwszy motocykl o pojemności 500 ccm Elektryczny Harley-Davidson LiveWire debiutuje! Na miejską przygodę: Yamaha Xenter 150/125 Duch lat 90. wraca: Honda Urban Tiger Fireblade Elektryczny Harley-Davidson? Wyścigowa historia marki na dwóch kołach: Hesketh 24 600 ccm na kursie: dobrze czy źle? Rozmowa z instruktorem motocyklowym