BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu

Ten artykuł ma 2 strony:

BMW 440i xDrive M Performance — dane techniczne

BMW 440i xDrive M Performance (2016)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R6, doładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużnie  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2998 cm³  
Moc maksymalna: 326 KM przy 5500 rpm (360 KM z pakietem Power and Sound)  
Moment maksymalny: 450 Nm przy 1380–5000 rpm (500 Nm w pakiecie Power and Sound)  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: Na wszystkie koła (AWD xDrive)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane  
Zawieszenie przednie: Wielowahaczowe  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: b.d.  
Koła, ogumienie przednie: Pirelli P Zero 225/35 R20  
Koła, ogumienie tylne: Pirelli P Zero 275/35 R20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Coupe  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1700 kg  
Ładowność: 520 kg  
Długość: 4638 mm  
Szerokość: 1825 mm bez lusterek  
Wysokość: 1392 mm  
Rozstaw osi: 2810 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1544 / 1590 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 60 l  
Pojemność bagażnika: 445 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 4,9 s (bez pakietu Power & Sound)  
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 9,7 l/100 km 17,3 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,9 l/100 km około 10 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 7,3 l/100 km  
Emisja CO2:

169 g/km

 
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 363 163 zł + cena modyfikacji M Performance  
Wersja silnikowa od (440i xDrive): 247 800 zł  
Model od: 161 700 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe:
Elementy nadwozia: -
Elementy wnętrza: -
Koła i opony: Opony z funkcją jazdy awaryjnej
Komfort: Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, podgrzewane, składane elektrycznie, klimatyzacja automatyczna 2-strefowa, podłokietnik z przodu
Bezpieczeństwo: Poduszki powietrzne, system kontroli trakcji, system kontroli ciśnienia w oponach, czujnik deszczu
Multimedia: Radio z CD
Mechanika: System start-stop
Wybrane wyposażenie opcjonalne:
Elementy nadwozia:

Błękit Estoril (4512 zł), przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne (1772 zł), lusterka przyciemniane automatycznie, skladane elektrycznie (2778 zł), Końcówki rury wydechowej M Performance (1248 zł), nakładka progu M Performance (657 zł), tylny spoiler karbonowy M Performance (2006 zł), dokładka karbonowa przedniego zderzaka (6066 zł), atrapa chłodnicy M Performance (298 zł), obudowy lusterek zewnętrznych z kompozytu węglowego (1421 zł)

Elementy wnętrza: Skóra Dakota ostrygowa/akcent ostrygowy ciemny (8315 zł), osłona przełącznika biegów M Performance (471 zł + 856 zł), dźwignia hamulca ręcznego M Performance (636 zł), nakładki pedałów (606 zł), listwy wewnętrzne z alkantary (3467 zł)
Koła i opony: Obręcze kół ze stopu metali lekkich 20 calowe (15 685 zł)
Komfort: Ogrzewanie kierownicy (965 zł), Dostep komfortowy (2991 zł), podparcie lędźwiowe w fotelach przednich (1421 zł), ogrzewanie foteli przednich (1887 zł, czujniki parkowania z przodu i z tyłu (1015 zł)
Bezpieczeństwo: Adaptacyjne reflektory diodowe (8062 zł)
Multimedia: Kamera cofania (2192 zł), zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound (5527 zł), BMW ConnectedDrive Advanced (11 915 zł)
Mechanika: Hamulce sportowe M (3550 zł), adaptacyjne zawieszenie sportowe M (3600 zł), sportowa automatyczna skrzynia biegów (11 915 zł), Performance Power and Sound Kit (około 2600 EUR)

Zobacz również: Jak działa asystent pasa ruchu i aktywny tempomat?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Audi S8 plus - szybszy niż rozsądek Nowe Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI - polski hit za 10 lat? Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Volvo S90 D4 Inscription - wzorzec ze Szwecji Volkswagen turbo up! w natarciu Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć? Škoda Superb Combi Laurin&Klement - rodzinne kombi celujące w premium Nowy Opel Mokka X - stary model z nowym obliczem Toyota Proace Verso Family 1,6 D-4D (2016) - z Toyotą jej do twarzy Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI - komfortowo w teren Seat Leon X-Perience - test terenowego kombi z dieslem Volkswagen Golf R Variant - (nie)zwykłe kombi DS 4 Crossback, czyli jak postawić sobie poprzeczkę na Księżycu Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu Toyota Prius - idealna hybryda w nieidealnym samochodzie Ford Focus RS Mk III: wreszcie godny następca Escorta Coswortha Gran turismo nowej generacji - Porsche Panamera z bliska przed premierą Nowe Megane GT - rozgrzewka u Renault Sport Suzuki SX4 S-Cross 1,4 140 KM BoosterJet (2016) – prawdziwy samuraj? SsangYong XLV goni światową czołówkę i kusi nie tylko ceną Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4x4 Audi A4 2.0 TDI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Kia Sorento 2.2 CRDi 6AT - duży SUV za nieduże pieniądze

Popularne w tym tygodniu:

Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Gladiator Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały?