Volvo S90 D4 Inscription - wzorzec ze Szwecji

Ten artykuł ma 2 strony:

Nowe Volvo S90 FWD Geartronic D4 Inscription (2016) - dane techniczne, cena, spalanie

Volvo S90 D4 FWD Geartronic Inscription (2016)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Diesel  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1969 cm³  
Moc maksymalna: 190 KM przy 4250 rpm  
Moment maksymalny: 400 Nm przy 1750–2500 rpm  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna, Geartronic  
Typ napędu: Na przednie koła (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 11,4 m  
Koła, ogumienie przednie: 245/35 R21  
Koła, ogumienie tylne: 245/35 R21  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Sedan  
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: od 1800 kg  
Ładowność: b.d.  
Długość: 4963 mm  
Szerokość: 2019 mm z lusterkami / 1890 mm bez lusterek  
Wysokość: 1443 mm  
Rozstaw osi: 2941 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1628 / 1629 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 55 l  
Pojemność bagażnika: 500 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,2 s  
Prędkość maksymalna: 230 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 5,3 l/100 km 6 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 3,9 l/100 km 4,8 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,4 l/100 km  
Emisja CO2:

116 g/km

 
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 332 210 zł  
Wersja silnikowa od: 177 600 zł  
Model od: 171 600 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe Inscription:
Elementy nadwozia: Barwione szyby, wykończenia klamek aluminiowe, chromowane obramowania okien, podwójne zintegrowane końcówki układu wydechowego, podświetlane listwy progowe
Elementy wnętrza: Trojramienna skórzana kierownica, skózane pokrycie  dźwigni zmiany biegów, dywaniki tekstylne, wykończenie wnętrza aluminium i drewnem, fotele komfortowe, kluczyk wykończony skórą, w kolorze tapicerki, wytłoczone logo Inscription w zagłówkach foteli
Koła i opony: -
Komfort: Sterowanie audio z kierownicy, podłokietnik przedni, tylna kanapa dzielona w proporcjach 40:60, 12,3-calowy wyświetlacz zegaró, lampki do czytania z przodu i z tyłu, Clean Zone — pakiet czystego wnętrza z systemem wstępnej wentylacji w momencie otwarcia samochodu, system recyrkulacji i poprawy jakości powietrza, Drive Mode, elektryczna regulacja foteli
Bezpieczeństwo: 7 poduszek powietrznych, City Safety z układem wspomagania hamowania, system łagodzenia skutków zderzeń z innymi samochodami na skrzyżowaniach, system łagodzenia skutków zderzenia ze zwierzętami, pieszymi i rowerzystami, system Intellisafe Assist z aktywnym tempomatem, Pilot Assist II generacji, Lane Keeping Aid, Queue Assist, Distance Alert, ostrzeganie o dekoncentracji kierowcy, Lane Departure Warning, Road Sign Information, ESC, SIPS, WHIPS, TSA, CTC, EBA, EBL, RSC, czujnik deszczu, autoalarm Volvo Guard, centralna blokada schowka, Auto Hold
Multimedia: -
Mechanika: -
Wybrane wyposażenie opcjonalne:
Elementy nadwozia: Lakier szary Osium Grey (4200 zł)

 

Elementy wnętrza: Pokrowiec na gaśnicę (170 zł), tapicerka skózana perforowana Nappa (5500 zł)
Koła i opony: Felgi 10-ramienne, 21-calowe (15 980 zł), koło zapasowe dojazdowe (500 zł)
Komfort: Pakiet Light dla wersji Inscription: aktywne światła drogowe Full LED, ciśnieniowy układ oczyszczania lamp, automatycznie przyciemniane lusterka boczne (3900 zł), pakiet Versatility: Kelyess entry, elektrycznie otwierana klapa bagażnika, gniazdo 12 V w bagażniku, elektryczne skłądanie siedzeń tylnych oraz zagłówków tylnych (6200 zł), pakiet Winter: podgrzewane przednie fotele, podgrzewane dysze spriskiwaczy (1500 zł), pakiet Xenium: okno dachowe, wyświetlacz przezierny HUD, kamera wspomagająca parkowanie tyłem, deska rozdzielcza pokryta skórą,rolety przeciwsłoneczne w drzwiach tylnych (15 800 zł), 4-strefowa klimatyzacja (3160 zł), laminowane szyby (3940 zł), ogrzewanie parkingowe (6650 zł)
Bezpieczeństwo: Volvo On Call (4430 zł), BLIS (2630 zł)
Multimedia: Pakiet Business Premium Sound dla wersji Inscription: nawigacja Sensus z formatem 3D, wyszukiwarką miejsc, przesyłaniem planowanej trasy z komputera lub telefonu do nawigacji, 9-calowy ekran, asystent parkowania z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu, Premium Sound Bowers & Wilkins z 19 głośnikami, mocą 1400 W, głośnikiem wysokotonowym Nautilus, kevlarowymi głośnikami średniotonowymi, głośnikami niskotonowymi z membraną węglową, wyborem akustyki i złączami AUX oraz USB (17 100 zł), tuner radia cyfrowego (1890 zł), odtwarzacz CD (500 zł)
Mechanika: Pneumatyczne zawieszenie (8610 zł)

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Volkswagen turbo up! w natarciu Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć? Škoda Superb Combi Laurin&Klement - rodzinne kombi celujące w premium Nowy Opel Mokka X - stary model z nowym obliczem Toyota Proace Verso Family 1,6 D-4D (2016) - z Toyotą jej do twarzy Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI - komfortowo w teren Seat Leon X-Perience - test terenowego kombi z dieslem Volkswagen Golf R Variant - (nie)zwykłe kombi DS 4 Crossback, czyli jak postawić sobie poprzeczkę na Księżycu Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu Toyota Prius - idealna hybryda w nieidealnym samochodzie Ford Focus RS Mk III: wreszcie godny następca Escorta Coswortha Gran turismo nowej generacji - Porsche Panamera z bliska przed premierą Nowe Megane GT - rozgrzewka u Renault Sport Suzuki SX4 S-Cross 1,4 140 KM BoosterJet (2016) – prawdziwy samuraj? SsangYong XLV goni światową czołówkę i kusi nie tylko ceną Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4x4 Audi A4 2.0 TDI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Kia Sorento 2.2 CRDi 6AT - duży SUV za nieduże pieniądze Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI kontra Peugeot 308 SW 1.2 THP - porównanie kompaktowych kombi Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC: porządny SUV i przeciętny Mercedes Peugeot 308 GTI jako hot-hatch poskromiony Test Mazdy MX-5 2.0 Sky-G - maksimum frajdy przy minimum komfortu

Popularne w tym tygodniu:

Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki