Matt LeBlanc zostaje w Top Gear

W przeciwieństwie do Chrisa Evansa, z którym rozwiązano umowę po ultimatum postawionym przez Matta.

fot. Top Gear

W czerwcu informowaliśmy o tym, że pomiędzy Mattem LeBlankiem i Chrisem Evansem powstał konflikt i ten pierwszy postawił wyraźne ultimatum w stylu "on albo ja". Nie było mowy o rozwiązaniu sporu, a cała ekipa czuła jego skutki. Ponadto, niektórzy pracownicy produkcji uważali Evansa za aroganckiego i chamskiego.

Być może pod wpływem nacisków ze strony producenta, Evans już na początku lipca ogłosił, że postanowił odejść z ekipy z korzyścią dla przyszłości kolejnych serii. BBC oficjalnie nie podało powodu rozstania, ale też nie podało składu na kolejny sezon. A ten mógł się zmienić, bo recenzje nowego Top Geara okazały się — mówiąc bardzo delikatnie — słabe. Serial stracił połowę widzów.

Teraz już wiemy, że pozostaną wszyscy dotychczasowi prowadzący — poza Evansem — a Matt LeBlanc zostanie czołowym prezenterem. Amerykański aktor będzie zatem współpracował z Chrisem Harrisem, Rory Reidem, Sabine Shmitz i Eddie Jordanem.

Jestem podekscytowany, że Matt LeBlanc powraca do Top Gear. Jest wielkim talentem, którego miłość do samochodów jest zaraźliwa. Nie mogę się już doczekać, kiedy nasza seria powróci na antenę.

Patrick Holland z BBC Two

Rola Matta zmienia się ze współprowadzącego na głównego prowadzącego, a jak podkreślił producent programu, Amerykanin jest dużą wartością dla Top Gear, ponieważ widzowie go polubili. Dlatego też podpisano z nim kontrakt na dwa kolejne sezony.

Obecnie nie wiadomo kiedy rozpocznie się emisja 24. serii Top Gear, natomiast pewne jest już, że to nie koniec tego historycznego programu motoryzacyjnego, który jak żaden inny, stał się rozpoznawalny na całym świecie. Prace nad nowymi odcinkami mają się rozpocząć jeszcze we wrześniu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Nissan Navara w ratunkowym wydaniu EnGuard CEPiK 2.0 po raz kolejny przełożony – na kiedy? Trzecie i czwarte miejsce dla Kubicy w Renault Sport Trophy Smart ForTwo Electric Drive (2016) - premiera Tak wygląda odświeżona Kia Carens Zapomnijcie o ekranach - oto holograficzne wnętrze Lexusa UX Elektryczny Volkswagen Crafter trafi do produkcji? Nowy Nissan Micra w oficjalnej zapowiedzi RN30 - koncepcyjny hot-hatch Hyundaia jedzie do Paryża Maybach S600 Pullman debiutuje w opancerzonym wydaniu Seat Ateca X-Perience Concept, czyli uterenowiony SUV GTC4Lusso T - pierwsze, czteromiejscowe Ferrari z doładowanym V8 [aktualizacja] Nowy dostawczak Nissana debiutuje w Europie Styl jazdy wpłynie na wysokość składki ubezpieczenia - współpraca Naviexpert i Link4 Mini Clubman JCW All4 - gorące kombi z napędem na wszystkie koła Bentley Bentayga oficjalnie debiutuje z silnikiem diesla Mercedes-Benz Klasy E All-Terrain powalczy z Audi i Volvo Znamy ceny Volvo V90 Cross Country Nowe Audi Q5 jedzie do Paryża - oficjalna zapowiedź [aktualizacja] Alfa Romeo Giulia w dwóch nowych wersjach zadebiutuje w Paryżu Citroën C3 WRC (2017) - koncepcyjna rajdówka zadebiutuje w Paryżu Opel Mokka X - znamy ceny crossovera z Niemiec Odświeżony Fiat Panda (2016) - premiera Vilner odmienił wnętrze Jeepa Grand Cherokee SRT

Popularne w tym tygodniu:

Jedna tablica na zawsze i inne propozycje Liroya Ford Mustang liderem polskiego rynku aut sportowych Obowiązkowe filtry cząstek stałych w benzyniakach od 2018 roku Poznajcie najszybszą Kię w historii Nowy Lexus LS (2017) - sportowa limuzyna zbudowana od nowa Ford odświeżył legendę - sprawdź co się zmieniło BMW Z4 z silnikiem V10 Vipera Nowe, surowe kary dla drogowych przestępców Oto najmocniejszy Bentley w historii Nowy projekt Brabusa, czyli zielone piekło na kołach Koncept Audi Q8 - jednak hybryda zamiast elektryka Wojskowa zieleń na karoserii BMW M5