Toyota C-HR (2017) - polski cennik

Toyota przygotowała już ofertę na swój najnowszy model C-HR. Samochód jest sporo tańszy od swojej większej siostry RAV4.

79 900 zł – na tyle wyceniono najnowszą Toyotę C-HR. To typowy crossover bez zadatków na terenówkę z odważnie narysowanym nadwoziem. Mierzy ono 4350 mm długości przy rozstawie osi 2640 mm, co idealnie plasuje C-HR w segment C. Jest nie tylko alternatywą dla RAV4 dla osób, którym nie zależy aż tak na przestrzeni, ale także dla Aurisa, jeżeli chcemy samochodu wyższego i przede wszystkim ciekawszego. Bagażnik ma 377 litrów pojemności, czyli odpowiada kompaktom.

Do napędu C-HR mogą posłużyć wyłącznie silniki benzynowe, znane z kompaktów Toyoty. Podstawowym jest motor 1.2 Turbo o mocy 116 KM, współpracujący z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów. Dopłata za bezstopniową przekładnię Multidrive S to 7500 zł, natomiast za napęd na cztery koła trzeba dołożyć kolejne 10 000 zł dokupując obowiązkowo automat. Łącznie podstawowy wariant Toyoty C-HR z napędem 4×4 kosztuje 97 400 zł.

Polityka cenowa jest o tyle ciekawa, że chcąc nabyć najwyższy z czterech standardów wyposażenia, w tym przypadku Prestige, trzeba dopłacić za lakier metaliczny lub perłowy – odpowiednio 2500 lub 3500 zł.

Drugą wersją napędową jest hybryda z systemem znanym z Aurisa. Silnik elektryczny współpracuje tu z benzynową jednostką 1.8, a łączna moc systemu to 122 KM. Samochód z takim napędem jest dostępny od drugiej wersji wyposażenia Premium za minimum 104 900 zł.

Czym różni się wyposażenie Premium od standardowego Active? W wyższej wersji otrzymamy m. in. układ rozpoznawania znaków drogowych, światła przeciwmgielne, skórzaną kierownicę, oświetlenie lusterek w osłonach przeciwsłonecznych, dwustrefową klimatyzację automatyczną, kamerę cofania, przycisk do uruchamiania silnika, 17-calowe obręcze kół z lekkich stopów czy system multimedialny Toyota Touch 2 z dotykowym ekranem o przekątnej 8 cali i sześcioma głośnikami.

W standardzie Active znajdziemy już takie elementy jak siedem poduszek powietrznych, aktywne systemy bezpieczeństwa jazdy, aktywny tempomat, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, klimatyzacja manualna, centralny zamek czy radioodtwarzacz z czterema głośnikami.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że z elementów wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa, prawie wszystko otrzymujemy już w najtańszej wersji wyposażenia. Dopiero trzecia wersja Dynamic ma bez dopłaty system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu oraz system monitorowania martwego pola w lusterkach. Można to dokupić do niższych standardów z Pakiecie Tech za 6900 zł, w skład którego wchodzą ponadto: automatycznie składane lusterka, inteligentny kluczyk z uruchamianiem samochodu przyciskiem, podgrzewanie kierownicy i system automatycznego parkowania.

Pełny cennik Toyoty C-HR

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Wtrysk wody pojawi się w kolejnych silnikach BMW Grand Prix Włoch 2016 - pierwszy raz dla Rosberga na Monzy Varsovia Concept, czyli luksusowa limuzyna z Polski Shelby GTE - legenda Mustanga w przystępnej cenie Ford Focus RS podkręcony przez Hennessey Performance Felipe Massa ogłasza koniec kariery Škoda Kodiaq (2017) - premiera Dodatkowe LaFerrari dla ofiar trzęsienia ziemi we Włoszech DS uzupełnia gamę o wersję Performance Line Mercedes-Benz GLC43 AMG 4Matic Coupé (2017) – premiera Nowa Kia Rio (2016) - premiera Renault Scenic, Subaru Levorg, Kia Niro i Toyota Hilux w testach Euro NCAP Jazda na suwak będzie obowiązkowa Mercedes potwierdza hipersportowy samochód na przyszły rok Facelifting Hyundaia i10 (2017) - premiera Volvo zatrudni 400 nowych inżynierów, aby stawić czoła Niemcom Audi świętuje 40-lecie pięciocylindrówek Pierwsze zdjęcia wnętrza nowej Skody Kodiaq Jeszcze więcej autonomii w samochodach Tesli Porsche 356 Poco Bastardo, czyli kolejny imponujący restmod Chiński supersamochód o mocy ponad 1000 KM napędzany turbiną Citroën Cxperience Concept (2016) - premiera Maserati Ghibli jako pogrzebowy karawan Temat poduszek Takaty wraca – problem jest znany od lat 90.

Popularne w tym tygodniu:

Czy doświadczony kierowca zdałby dziś egzamin na prawo jazdy? Niemiecka prokuratura przeszukała siedzibę Audi Wynalazca reflektostopu przestrzega przed chińskimi podróbkami Międzynarodowe Targi Poznań Motor Show 2017 – informacje Drobna kolizja nie musi się zakończyć mandatem Zmierzch Coupé i Cabrio? BMW i Mercedes ograniczą ofertę modeli Christian von Koenigsegg pokazał jak skonfigurowałby swoją Regerę Nowa jakość SsangYonga - zapowiedź SUV-a Y400 Tydzień w motorsporcie #15 Wołga może powrócić na rynek w zaskakującej formie WLTP i RDE: cykle badania emisji, które mają odczarować europejską motoryzację Tydzień w motorsporcie #16