Sprawdzamy nowe BMW M2 na Hungaroringu

Ten artykuł ma 2 strony:

BMW M2 — dane techniczne, spalanie, cena

BMW M2 (2016)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R6 TwinPower Turbo  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2979 cm³  
Moc maksymalna: 370 KM (przy 6500 rpm)  
Moment maksymalny: 500 Nm (od 1400 do 5560 rpm)  
Skrzynia biegów: 7-biegowa, dwusprzęgłowa M-DCT  
Typ napędu: Na tylne koła (RWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, perforowane  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, perforowane  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: b.d.  
Koła, ogumienie przednie: 245/35 ZR19  
Koła, ogumienie tylne: 265/35 ZR19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

Coupé

 
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1570 kg  
Ładowność: 440 kg  
Długość: 4468 mm  
Szerokość: 1984 mm  
Wysokość: 1414 mm  
Rozstaw osi: 2693 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1579/1601 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 52 l  
Pojemność bagażnika: 390 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 4,3 s  
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 10,5 l/100 km  
Zużycie paliwa (trasa): 6,4 l/100 km  
Zużycie paliwa (mieszane): 7,9 l/100 kml  
Emisja CO2: 185 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: b.d.  
Cena:
Wersja silnikowa od: 267 000 zł  
Model od: 267 000 zł  

BMW M4 Cabrio — test

Wszystko zaczęło się od wyścigów w latach 80. Poprzez cztery generacje BMW M3 rozwijało się w jednym kierunku. Dążąc do perfekcji inżynierowie z…

Zobacz również: BMW M235i - przyspieszenie

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Citroën C-Elysée 1,6 VTi More Life - test, opinia, cena, spalanie Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E Ile nowości znajdziemy w odświeżonym Oplu Zafirze? Test nowego Mitsubishi Outlandera 2.0 4WD CVT po 100 zmianach Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Caddy czy Touran – kombivan czy minivan? Ford Galaxy 2.0 TDCi 180 KM AWD Powershift - największy krewniak Mondeo Nowy Mini Clubman Cooper S jako pełnoprawny kompakt? Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 160 Biturbo - pierwszy test nowego kombi Škoda Octavia - 1.0 TSI pod maską i zestaw nowych akcesoriów Porsche 911 Carrera 4S (2016) - test, opinia, cena, spalanie Toyota RAV4 Hybrid 4x4 (2016) - test, spalanie, cena, dane techniczne Ford Edge 2.0 TDCi (2016) - test, opinia, spalanie, cena Škoda Atero, FUNstar i CitiJet - pierwsze jazdy konceptami Škoda Rapid Spaceback Scoutline (2016) 1.4 TDI - test, spalanie Nowy Hyundai Elantra 1.6 MPI (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowe BMW 730d xDrive long (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Tiguan (2016) 2.0 TDI - test, opinia, spalanie, cena Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip AT - test, opinia, spalanie, cena Toyota Auris Touring Sports Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Ranger 2.2 TDCI 160 Super Cab (2016) - test, opinia, spalanie, cena Suzuki Baleno (2016) 1.2 DualJet Elegance - test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo Skoda Octavia Scout 1.6 TDI: kombi zamiast crossovera -test Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją?