BMW X7 pokazane pod plandeką przez producenta

BMW X7 pokazane pod plandeką przez producenta

BMW X7 pokazane pod plandeką przez producenta
Źródło zdjęć: © Nieoficjalna wizualizacja BMW X7 | rys. [theophiluschin.com](http://www.theophiluschin.com/?p=6037)
Mariusz Zmysłowski
21.03.2016 14:06, aktualizacja: 02.10.2022 08:26

Podczas corocznej konferencji prasowej BMW, w prezentacji został przedstawiony wielki SUV X7. Model jest jednak przykryty na wizualizacji plandeką. Przez to wciąż nie wiemy jak będzie wyglądał ten model, ale mamy potwierdzenie, że BMW nadal planuje wprowadzić takiego kolosa na rynek.

Obecna gama modeli X BMW jest bardzo rozbudowana. Klienci do dyspozycji mają małego crossovera X1, nieco większego X3, X4 o usportowionej linii, który stanowi mniejszego krewnego X6 oraz potężnego SUV-a X5. Teraz Niemcy przypominają, że do gry ma wejść jeszcze większa maszyna spod znaku X, czyli X7. Będzie to konkurent wielkiego Mercedesa GLS.

Na razie oficjalnych informacji na temat nowego SUV-a BMW jest niewiele, więc próby dojścia do tego jak luksusowa będzie to maszyna i jakiego pozycjonowania w gamie bawarskiego producenta możemy się spodziewać, to połączenie wróżenia z fusów, z patrzeniem w kryształową kulę i odsiewanie wszystkiego, co się zobaczy, przez szereg mniej i bardziej prawdopodobnych plotek, które krążą w mediach już od kilku lat. Bardzo prawdopodobne jest, że wóz ten będzie bazował na płycie podłogowej flagowca BMW, czyli nowej Serii 7.

BMW X7 przykryte płachtą - ilustracja z oficjalnej prezentacji producenta.
BMW X7 przykryte płachtą - ilustracja z oficjalnej prezentacji producenta.

Niemiecki koncern z pewnością będzie chciał uczynić ze swojego topowego SUV-a najpotężniejszy okręt do spółki z Siódemką. Plotki wskazują na to, że po pewnym czasie od wprowadzenia na rynek, do gamy X7 może dołączyć ultraluksusowa wersja o zmodyfikowanym układzie siedzeń. Standardowo największy SUV BMW ma dysponować trzema rzędami siedzeń w układzie 2+3+2. Wspominana luksusowa odmiana ma być prawdziwą terenową limuzyną za sprawą konwersji tylnej części do układu dwufotelowego. Oznacza to, że topowa wersja X7 może być samochodem z wnętrzem 2+2.

Obraz
© Nieoficjalna wizualizacja BMW X7 | rys. [theophiluschin.com](http://www.theophiluschin.com/?p=6037)

Między dwoma, niezależnymi fotelami z tyłu ma znaleźć się wysoki tunel centralny, który oddzieli te przestrzenie pasażerskie od siebie i zaoferuje wiele dodatkowych wygód. Można spodziewać się bardzo rozbudowanego systemu multimedialnego, ale również takich akcesoriów jak lodówka czy stoliki.

6 modeli w produkcji: X3, X4, X5, X5 M, X6, X6 M8000 pracownikówPonad 464 tys. metrów kwadratowych powierzchni7 000 000 000 dolarów inwestycji dotychczas1400 samochodów produkowanych dziennie

Zakłady BMW w SpartanburguZakłady BMW w Spartanburgu

Ta plotka chociaż na razie nie ma potwierdzenia w żadnym oficjalnym oświadczeniu jest bardzo prawdopodobna, jeśli skonfrontować ją z innymi pogłoskami, tym razem dotyczącymi Mercedesa. Producent ze Stuttgartu ma podobno w planach rozwinięcie swojej gamy samochodów spod znaku Maybacha. Jednym z modeli oferowanych w tej niezwykle luksusowej wersji miałby być właśnie konkurujący z X7 model GLS.

Nie zapominajmy o jeszcze jednym SUV-ie oferującym luksus na poziomie ultra, który wkrótce wyjdzie spod skrzydeł BMW. Tym pojazdem będzie Rolls-Royce. Czy podzieli on podzespoły z X7? Z tego co wiemy do tej pory, brytyjski producent już teraz testuje rozwiązania do tego wozu z pomocą mułów bazujących na Phantomie. Można więc przypuszczać, że będą to modele wykorzystujące niektóre wspólne rozwiązania, ale konstrukcyjnie różniące się od siebie.

Produkcja X7 nie ruszy raczej przed rokiem 2019. Mimo to wiadomo już gdzie będzie on budowany. Fabryką zajmującą się produkcją X7 będzie zakład BMW w amerykańskim Spartanburgu.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)