Ford Focus RS do zabawy w śniegu

Ford Focus RS do zabawy w śniegu

Tu warto dodać, że Focus RS na rynek amerykański różni się nie tylko wyposażeniem, ale także konstrukcją od odmiany europejskiej. Homologacyjne wymogi bezpieczeństwa w USA określają, że niezapięty pasami pasażer przedniego fotela, nie może w przypadku zderzenia czołowego uderzyć głową w belkę nad przednią szybą. Właśnie dlatego w wersji amerykańskiej ma ona inną wysokość.
Tu warto dodać, że Focus RS na rynek amerykański różni się nie tylko wyposażeniem, ale także konstrukcją od odmiany europejskiej. Homologacyjne wymogi bezpieczeństwa w USA określają, że niezapięty pasami pasażer przedniego fotela, nie może w przypadku zderzenia czołowego uderzyć głową w belkę nad przednią szybą. Właśnie dlatego w wersji amerykańskiej ma ona inną wysokość.
Mariusz Zmysłowski
18.02.2016 09:46, aktualizacja: 02.10.2022 08:38

Ford Focus RS będzie pierwszym samochodem na amerykańskim rynku, oferowanym z fabrycznym, opcjonalnym wyposażeniem zimowym. W jego skład mają wchodzić felgi w rozmiarze 7.5x18 oraz opony 225/40 R18 Michelin Pilot Alpin PA4. Obręcze zostały pokryte lakierem w kolorze srebrnym, by nie było widać na nich osadu z soli.

Focus RS na rynek USA wyposażony w pakiet zimowy będzie 1995 dolarów droższy. Kanada dostanie ten zestaw dodatków w standardzie.
Focus RS na rynek USA wyposażony w pakiet zimowy będzie 1995 dolarów droższy. Kanada dostanie ten zestaw dodatków w standardzie.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)