BMW M2 M Performance i MotoGP Safety Car (2016)

BMW M2 M Performance i MotoGP Safety Car (2016)

Zestaw dodatków M Performance obejmuje między innymi pakiet aerodynamiczny wykonany z lekkiego kompozytu węglowego. W jego skład wchodzą także dodatki stylistyczne, takie jak obudowy lusterek zewnętrznych.
Zestaw dodatków M Performance obejmuje między innymi pakiet aerodynamiczny wykonany z lekkiego kompozytu węglowego. W jego skład wchodzą także dodatki stylistyczne, takie jak obudowy lusterek zewnętrznych.
Mariusz Zmysłowski
10.02.2016 09:39, aktualizacja: 02.10.2022 08:41

BMW zaprezentowało model M2 w dwóch nowych wersjach. Pierwsza, cywilna, została uzbrojona w akcesoria M Performance. Drugi wóz to samochód bezpieczeństwa na tegoroczny sezon MotoGP. Przypomnijmy, że rok temu w tej roli wystąpiło M4 z wtryskiem wody, które zwiastowało nadejście M4 GTS.

Na liście części oferowanych w ramach dodatków M Performance, znajduje się także nowy układ wydechowy, który wyposażony jest w dodatkowy zawór, pomagający wymusić bardziej rasowe brzmienie. Co ciekawe, między jego trybami Sport i Track możemy przechodzić zdalnie, przez Bluetooth. Opcjonalnie dostępne są dwa rodzaje końcówek układu wydechowego. Mniejsza, mierząca 80 mm średnicy, jest stalowa i ma perforowaną wewnętrzną część. Większa mierzy 93 mm średnicy i obudowana jest kompozytem węglowym.
Na liście części oferowanych w ramach dodatków M Performance, znajduje się także nowy układ wydechowy, który wyposażony jest w dodatkowy zawór, pomagający wymusić bardziej rasowe brzmienie. Co ciekawe, między jego trybami Sport i Track możemy przechodzić zdalnie, przez Bluetooth. Opcjonalnie dostępne są dwa rodzaje końcówek układu wydechowego. Mniejsza, mierząca 80 mm średnicy, jest stalowa i ma perforowaną wewnętrzną część. Większa mierzy 93 mm średnicy i obudowana jest kompozytem węglowym.
BMW M Performance oferuje także nowe zawieszenie dla i tak hardkorowego M2. Pojazd osadzony na tych komponentach jest obniżony o 8 mm względem standardowego sportowca. Kierowca może zmniejszyć prześwit o 20 kolejnych milimetrów z poziomu menu samochodu.
BMW M Performance oferuje także nowe zawieszenie dla i tak hardkorowego M2. Pojazd osadzony na tych komponentach jest obniżony o 8 mm względem standardowego sportowca. Kierowca może zmniejszyć prześwit o 20 kolejnych milimetrów z poziomu menu samochodu.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Na liście nowych opcji znajdują się także bardziej wydajne hamulce, wewnętrzne oświetlenie LED, dodatki do kabiny wykonane z włókna węglowego oraz dwa typy kierownicy: M Performance z wyświetlaczem sportowym i dodatkami z karbonu oraz M Performance Pro, pokryta alkantarą.
Na liście nowych opcji znajdują się także bardziej wydajne hamulce, wewnętrzne oświetlenie LED, dodatki do kabiny wykonane z włókna węglowego oraz dwa typy kierownicy: M Performance z wyświetlaczem sportowym i dodatkami z karbonu oraz M Performance Pro, pokryta alkantarą.
Obraz
Obraz
Tegoroczny samochód bezpieczeństwa MotoGP to specjalnie przygotowane BMW M2. Pojazd został uzbrojony w pełny zestaw akcesoriów M Performance oraz dodatkowy spojler przedni, niestandardowe skrzydło z tyłu i hamulce ceramiczne z modelu M4. 370-konna maszyna została także wyposażona w specjalne oświetlenie ostrzegawcze. Gotowy wóz osadzono na specjalnie przygotowanych felgach, obutych w opony Michelin Cup.
Tegoroczny samochód bezpieczeństwa MotoGP to specjalnie przygotowane BMW M2. Pojazd został uzbrojony w pełny zestaw akcesoriów M Performance oraz dodatkowy spojler przedni, niestandardowe skrzydło z tyłu i hamulce ceramiczne z modelu M4. 370-konna maszyna została także wyposażona w specjalne oświetlenie ostrzegawcze. Gotowy wóz osadzono na specjalnie przygotowanych felgach, obutych w opony Michelin Cup.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)