Ferrari Katowice jednym z trzech najlepszych salonów włoskiej marki na świecie

Ferrari Katowice jednym z trzech najlepszych salonów włoskiej marki na świecie

Ferrari Katowice jednym z trzech najlepszych salonów włoskiej marki na świecie
Źródło zdjęć: © [fot. Ferrari Katowice / Facebook](https://www.facebook.com/Ferrari.Katowice/photos/a.485521698186252.1073741828.483249805080108/793364270735325/?type=3&permPage=1)
Mariusz Zmysłowski
10.11.2015 10:01, aktualizacja: 02.10.2022 09:09

Katowicki salon marki Ferrari został wyróżniony w trakcie spotkania dilerów z całego świata, w którym przedstawiane i punktowane były dokonania w różnych kategoriach. Tym sposobem polskiemu oddziałowi udało się osiągnąć kolejny sukces.

Salon mieszczący się w Katowicach został wysoko oceniony za prowadzone działania marketingowe oraz dobre wyniki sprzedażowe. Co ciekawe, był to jedyny salon z Europy wyróżniony w wewnętrznym plebiscycie Ferrari.

Nie bez znaczenia jest duże zaangażowanie katowickiego dilera w tworzenie społeczności marki w Polsce. Stosowne działania prowadzone są na wielu płaszczyznach. Ferrari Katowice nie tylko prężnie działa w mediach społecznościowych, ale również organizuje spotkania właścicieli wozów z Cavallino Rampante.

Salon Ferrari w Katowicach istnieje od 7 czerwca 2013 roku. Jego dyrektorem generalnym jest Jakub Pietrzak, a za działania marketingowe odpowiada w nim Karolina Szulęcka. Obsługą i sprzedażą zajmują się Dawid Faba i Wojciech Włodarczyk. Zespół ma bogate doświadczenie na rynku motoryzacyjnym. Grupa Pietrzak istnieje na Śląsku od 1994, czyli obecnie już ponad 20 lat. Właścicielem salonów w Katowicach i w Warszawie jest Bogdan Pietrzak.

Nie jest to pierwsze wyróżnienie dla salonu z Polski. Wcześniej punkt dilerski mieszczący się w Warszawie odznaczył się najwyższym poziomem wyposażenia opcjonalnego wśród sprzedawanych Ferrari. Była to zasługa tego, że klienci nabywający auta ze stajni z Maranello decydowali się w Polsce na wyjątkowo bogato skonfigurowane auta. Istotna była też duża liczba sprzedawanych egzemplarzy Ferrari.

Później, w czerwcu ubiegłego roku włoska marka wyróżniła serwis mieszczący się w Warszawie. Został on wybrany najsprawniej działającym obiektem Ferrari tego typu na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. W ubiegłym roku miał on imponujące statystyki - obsługiwał ponad 300 klientów rocznie.

W Polsce mieszczą się w sumie dwa salony sprzedaży Ferrari. Pierwszy otwarty punkt działa od 20 października. Mieści się przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie. Drugi salon powstał w Katowicach przy ul. Bocheńskiego 109.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (58)