Nowy Ford Mustang Fastback GT V8 5.0 - test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 2 strony:

Nowy Ford Mustang Fastback GT — dane techniczne

Testowany egzemplarz: Ford Mustang Fastback GT  

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V8  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużnie  
Rozrząd: 32V  
Objętość skokowa: 4951 cm³  
Moc maksymalna: 421 KM przy 6500 rpm  
Moment maksymalny: 530 Nm przy 4250 rpm  
Objętościowy wskaźnik mocy: 85 KM/l  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: Tylne koła, dyferencjał o zwiększonym tarciu   
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane  
Zawieszenie przednie: Kolumna MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Niezależne, zintegrowane wielodrążkowe   
Koła, ogumienie przednie: 255/40 ZR19  
Koła, ogumienie tylne: 275/40 ZR19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Coupe  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1780 kg  
Długość: 4784 mm  
Szerokość: 1956 mm (bez lusterek)  
Wysokość: 1381 mm  
Rozstaw osi: 2720 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 61 l  
Pojemność bagażnika: 208 l  
Ładowność maksymalna: 367 kg  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny (*):
Przyspieszenie 0–10 km/h:   0,4 s
Przyspieszenie 0–20 km/h:   1,0 s
Przyspieszenie 0–30 km/h:   1,3 s
Przyspieszenie 0–40 km/h:   1,7 s
Przyspieszenie 0–50 km/h:   2,1 s
Przyspieszenie 0–60 km/h:   2,6 s
Przyspieszenie 0–70 km/h:   3,3 s
Przyspieszenie 0–80 km/h:   3,9 s
Przyspieszenie 0–90 km/h:   4,4 s
Przyspieszenie 0–100 km/h: 4,8 s 5,1 s
Przyspieszenie 0–110 km/h:   5,9 s
Przyspieszenie 0–120 km/h:   6,7 s
Przyspieszenie 0–130 km/h:   7,6 s
Przyspieszenie 0–140 km/h:   8,5 s
Droga hamowania 100–0 km/h:   38,4 m
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 18,6 l/100 km 18,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 8,2 l/100 km 9,4 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 12,0 l/100 km 14,5 l/100 km
Emisja CO2: 281 g/km  

Cena:

Testowany egzemplarz: 197 600 zł  
Wersja silnikowa od: 178 000 zł  
Model od: 157 000 zł  
Wyposażenie:
Wybrane wyposażanie wersji testowanej: Standardowe: Opcjonalne:
Dodatki stylistyczne nadwozia:

Górna i dolna kratka wlotu powietrza GT, tylny zderzak z dyfuzorem, 

-
Dodatki stylistyczne wnętrza:

Skórzana tapicerka

-
Koła i opony: 19-calowe -
Komfort:

Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,

elektrycznie regulowane szyby i lusterka z podgrzewaniem, system bezkluczykowy, tempomat, kamera cofania, 

Pakiet Premium (10 600 zł): skórzana tapicerka perforowana, podgrzewane i chłodzone fotele przednie, system nawigacji, czujniki parkowania z tyłu, 
Bezpieczeństwo:

Czołowe, boczne,

kurtynowe poduszki powietrzne, kolanowa poduszka kierowcy, system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu, system aktywnej ochrony kolan pasażera siedzącego z przodu, reflektory ksenonowe, 

Autoalarm (1500 zł)
Multimedia: Radioodtwarzacz CD/MP3, 8-calowy wyświetlacz, Bluetooth, sterowanie głosowe, 9 głośników

 

-
Mechanika: Line Lock, Drive Mode, hamulce Brembo, dolna rozpórka przedniego zawieszenia,  Automatyczna skrzynia biegów (9000 zł)
* sucha nawierzchnia, temp. 10 stopni Celsjusza, 1/3 zbiornika paliwa, jedna osoba w aucie

Nowy Ford Mustang Fastback GT V8 5.0 — zdjęcia

Mustang wreszcie stał się samochodem światowym i jest dostępny w oficjalnej sprzedaży na rynku europejskim. Ford skalkulował cenę tak, że…

Zobacz również: Ford Focus ST 2.0 TDCI - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe BMW X4 xDrive 28i - test, opinia, spalanie, cena Fiat 500X Off-road Look 2.0 MultiJet 140 AWD AT - test, opinia, spalanie, cena BMW Serii 2 Gran Tourer 220d xDrive Luxury Line - test, opinia, spalanie, cena Nowy Opel Corsa OPC 1.6 Turbo - test, opinia, spalanie, cena Ford Grand C-Max (2015) 2.0 TDCI 150 Titanium - test, opinia, spalanie, cena Nowy Nissan NP300 Navara (2015) 2.3 dCi 190 - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Polo GTI - test [wideo] Mini Clubman Cooper S - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Touran (2015) 1.4 TSI DSG - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Scirocco R (2015) - test, opinia, spalanie, cena Jaguar XF 2.0D Auto - test, opinia, spalanie, cena Renault Mégane Grandtour GT220 - test, opinia, spalanie, cena Honda Jazz 1.3 i-VTEC i Honda HR-V 1.6 i-DTEC - test, opinie, spalanie, cena Nissan Juke Nismo RS (2015) – test, opinia, spalanie, cena Nowy Opel Astra K 1.6 CDTi - test, opinie, spalanie, cena Nowe Mitsubishi Outlander (2016) 2.2 DID 6AT – test, opinia, spalanie, cena Jaguar XE 2.0 D Auto RWD Prestige - test, opinia, spalanie, cena BMW 640i Coupé i 650i Gran Coupé xDrive - test, opinia, spalanie, cena SsangYong Tivoli 1.6 128 KM Quartz - test, opinia, spalanie, cena Hyundai i30 1.6 CRDi Comfort - test, opinia, spalanie, cena SsangYong Korando 2.0 D AT 4WD Quartz - test, opinia, spalanie, cena Rolls-Royce Phantom Series II - test, opinia, spalanie, cena Renault Mégane Grandtour 1.6 dCi 130 Limited - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Sharan (2015) 2.0 TDI DSG - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Gdy emocje już opadną: czy Alfa Romeo Giulia zachowuje swój urok z silnikiem diesla? Komputer na pokładzie, czyli co potrafi system multimedialny w Skodzie Superb Sprawdzamy system launch control w Skodzie Superb Laurin & Klement 280 KM Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ