Pierwsze testy elektrycznego Harleya-Davidsona

Harley-Davidson chce rozwijać swoje produkty zgodnie z sugestiami klientów. W związku z tym od przyszłego tygodnia Amerykanie będą mogli odbyć jazdę próbną i wyrazić swoją opinię na temat pierwszego w historii elektrycznego motocykla marki Harley-Davidson. Maszyna nie wejdzie na razie do sprzedaży. Celem projektu LiveWire jest poznanie oczekiwań klientów dotyczących elektrycznego motocykla Harley-Davidson.

„Ameryka jest ojczyzną innowacji“ - powiedział Matt Levatich, prezes i dyrektor generalny firmy Harley-Davidson Motor Company. „Podobnie jak Ameryka Harley-Davidson przeszedł w swojej historii wiele innowacyjnych przeobrażeń, na każdym etapie postępując zgodnie z wolą klientów. Projekt LiveWire to kolejny ekscytujący krok w naszej historii, który robimy, słuchając opinii klientów".

W ramach prezentacji LiveWire Experience klienci będą mogli odbyć jazdę próbną, podzielić się wrażeniami i poznać więcej faktów dotyczących tego motocykla. W projekcie LiveWire będą mogły wziąć udział także te osoby, które na co dzień nie jeżdżą motocyklem. Dostępny będzie bowiem symulator jazdy Jumpstart. Podczas objazdu USA (rozpoczynającego się od wyprawy Route 66) trwającego do końca 2014 roku wyprawa odwiedzi ponad 30 dealerów Harley-Davidson. W 2015 roku prezentacja LiveWire Experience będzie kontynuowana w USA, Kanadzie oraz Europie. Jeszcze nie wiemy, czy w 2015 roku elektryczne Harleye zawitają do naszego kraju. "Będziemy walczyć, żeby Polski nie ominęły" - zapewnił mnie Piotr Sugier z oddziału Harley-Davidson.

„Projekt LiveWire przypomina projekt pierwszej gitary elektrycznej, a nie elektrycznego samochodu” - powiedział Mark-Hans Richer, wiceprezes i dyrektor marketingu w firmie Harley-Davidson Motor Company. „To wyrażenie indywidualności i ikonicznego stylu, tyle że w wersji elektrycznej. Projekt LiveWire to śmiały krok dla firmy i marki”. Motocykl zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy, doskonałe przyśpieszenie i wyróżnia się niesamowitym dźwiękiem. „Dźwięk to jeden z wyróżników” - powiedział Richer. „Przywodzi na myśl myśliwiec na lotniskowcu. Dźwięk wytwarzany przez maszynę LiveWire został specjalnie dopracowany tak, aby wyróżniał się na tle motocykli z silnikami spalinowymi i elektrycznymi dostępnymi na rynku".

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Motocykle:

125 ccm z manualną skrzynią biegów na kat. B - Sejm przyjął poprawki Senatu Ariel wraca do gry: model Ace debiutuje Honda NC750S - pierwsze wrażenia z jazdy Pierwszy motocykl o pojemności 500 ccm Elektryczny Harley-Davidson LiveWire debiutuje! Na miejską przygodę: Yamaha Xenter 150/125 Duch lat 90. wraca: Honda Urban Tiger Fireblade Elektryczny Harley-Davidson? Wyścigowa historia marki na dwóch kołach: Hesketh 24 600 ccm na kursie: dobrze czy źle? Rozmowa z instruktorem motocyklowym Ducati 1199S Panigale - test motocykla używanego Dla wygody podróżowania: Junak M11 Nowy w rodzinie: Yamaha MT-09 Street Tracker Uliczna wyścigówka: Ronax 500 Z duchem retro: Ducati Scrambler Pierwszy motocykl o pojemności 250 ccm Dwusuwowe nowości Yamahy: YZ85, YZ125 i YZ250 Senat: 125 ccm z manualną skrzynią biegów na kat. B Junak szykuje jednoślady na prawo jazdy kat. B Powrót do gry: Ariel wyprodukuje motocykl Unikatowe motocykle BMW dla każdego Honda NM4 Vultus w wersji turystycznej: NM4-02 Honda CBR300R wjeżdża na rynek Motocykl ratowniczy na warszawskich ulicach