Superbrands dla firmy OSRAM

Superbrands dla firmy OSRAM

Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM odbiera statuetkę z rąk Moniki Kowalewskiej, dyrektor projektu Superbrands Polska.
Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM odbiera statuetkę z rąk Moniki Kowalewskiej, dyrektor projektu Superbrands Polska.
Źródło zdjęć: © fot. K. Rainka
Platforma Autokult
26.05.2015 09:32, aktualizacja: 02.10.2022 10:03

Firma OSRAM otrzymała wyróżnienie w IX edycji programu Superbrands Polska 2014/15. Tytuł ten przyznawany jest najbardziej rozpoznawalnym markom.

Superbrands to prestiżowe wyróżnienie dla marek, które dzięki swojemu wizerunkowi zdobyły trwałą przewagę na rynku i cieszą się zaufaniem klientów. Nagroda corocznie przyznawana jest przez Radę Marek – niezależne gremium ekspertów z dziedziny marketingu i PR oraz samych klientów, biorących udział w badaniu konsumenckim. O przyznaniu tytułu decydują takie kryteria jak rozpoznawalność danej marki, skłonność do jej polecania czy siła więzi z klientami. W tegorocznej edycji badanie uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. Wyróżnienie przyznawane jest już od ponad 20 lat w 80 krajach świata.

Informacja prasowa

Przyznanie tytułu Superbrands marce OSRAM to dowód, że nasz wkład w budowanie silnej pozycji jest przez polskich konsumentów doceniany – mówi Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM. Cieszymy się, że aktywności marketingowe i wizerunkowe OSRAM budują tak duże przywiązanie klientów do naszej firmy. Jest to dla nas także ogromna motywacja do podejmowania dalszych działań na rzecz rozwoju marki – dodaje.

Firma OSRAM jest jednym z dwóch największych producentów na rynku oświetlenia na świecie, a ponadto – jako firma skupia się tylko na produktach i usługach oświetleniowych, nie angażując się w inne obszary. Realizuje kompleksowe projekty oświetleniowe, dostarcza systemy specjalistyczne do zabytkowych obiektów i muzeów, nowoczesnych centrów finansowych i handlowych, a także aren sportowych. Kompleksowe realizacje firmy można znaleźć w Polsce np. na Stadionie Narodowym w Warszawie i w Filharmonii Szczecińskiej, a na świecie m.in. w Kaplicy Sykstyńskiej, gdzie zamontowano innowacyjny system oświetlenia LED, by jak najlepiej wyeksponować znane na całym świecie arcydzieło Michała Anioła.

Informacja prasowa

źródło: Osram

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)