Nowe Fordy Grand C-Max i S-Max - test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 4 strony:

Ford S-Max 2.0 TDCi 180 — dane techniczne, spalanie, cena

Testowany egzemplarz: Ford S-Max 2.0 TDCi 180  

Silnik i napęd

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowanie  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Ustawienie: Poprzecznie, z przodu  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1997 cm³  
Stopień sprężania: 17,0  
Moc maksymalna: 180 KM przy 3500 rpm  
Moment maksymalny: 400 Nm przy 2000–2500 rpm  
Objętościowy wskaźnik mocy: 90 KM/l  
Skrzynia biegów: Manualna, 6-biegowa  
Typ napędu: Przedni (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe, pełne  
Zawieszenie przednie: Niezależne, kolumna MacPhersona, aktywne z adaptacyjnym tłumieniem Continuous Control Damping  
Zawieszenie tylne: Niezależne, wielowahaczowe, aktywne z adaptacyjnym tłumieniem Continuous Control Damping  
Układ kierowniczy: Zębatkowy, wspomagany elektrycznie  
Średnica zawracania: 11,6 m  
Koła, ogumienie przednie:

245/45 R19 (opcjonalne)

 
Koła, ogumienie tylne:

245/45 R19 (opcjonalne)

 

Masy i wymiary

Typ nadwozia: MPV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1726 kg  
Długość: 4796 mm  
Szerokość: 2137 mm z lusterkami, 1916 mm bez lusterek  
Wysokość: 1655 mm  
Rozstaw osi: 2849 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1606/1606 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l  
Pojemność bagażnika: 285–2200 l (zależnie od liczby miejsc i ustawienia foteli)  

Specyfikacja użytkowa

Ładowność maksymalna: 809 kg  

Osiągi

  Katalogowo:  
Przyspieszenie 0–100 km/h: 10,5 s  
Prędkość maksymalna: 206 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 5,6 l/100 km  
Zużycie paliwa (trasa): 4,6 l/100 km  
Zużycie paliwa (mieszane): 5,0 l/100 km  
Emisja CO2: 129 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: b.d.  

Cena

Cena od: 106 600 zł  
Na wykresie wersja 2.0 TDCi 170 KM - przebieg odmiany 180 KM jest niemal identyczny poza punktem mocy maksymalnej.

Zobacz również: Ford S-Max - pierwsze wrażenia

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A6 3,0 TDI Tiptronic quattro: Avant vs allroad - test, porównanie, opinia, spalanie, cena BMW X3 xDrive 30d - test, opinia, spalanie, cena Fiat Panda Cross 4x4 – test, opinia, spalanie, cena Nowy Opel Corsa 1.0 Turbo - test, opinia, spalanie, cena Pięciodrzwiowe Mini Cooper S - test, opinia, spalanie, cena Suzuki Celerio 1.0 - test, opinia, spalanie, cena Seat Mii by Mango - test, opinia, spalanie, cena Nowe BMW X6 M50d (2015) - test, opinia, spalanie, cena Nowy Opel Corsa OPC - test, opinia, spalanie, cena Honda Civic IX 1.8 i-VTEC & VW Golf VII 1.4 TSI & Renault Megane III 1.2 TCe - test, opinia, spalanie, cena Dacia Lodgy Stepway 1,5 dCi 110 – test, opinia, spalanie, cena Maserati Granturismo MC Sport Line – test, opinia, spalanie, cena Peugeot 508 SW 2,0 BlueHDi 180 KM GT - test Citroën DS5 2,0 BlueHDI 180 KM So Chic – test Nowy Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 4x4 - test Mercedes G55 AMG Kompressor 12V Cabrio - test Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 Tekna – test Nowy Hyundai i20 1,2 MPI - test Volkswagen Passat B8 i Ford Mondeo V - test porównawczy [cz.2] Audi TT Coupé 2,0 TFSI quattro S tronic - test Land Rover Discovery Sport TD4 HSE Luxury - pierwsza jazda Volkswagen CC 2.0 TSI DSG R-Line - test Ford Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Titanium - test Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 vs. Suzuki SX4 S-cross 1,6 DDiS 4WD - test

Popularne w tym tygodniu:

Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym