Używany SUV na każdą kieszeń - które auto jest najlepsze? [poradnik kupującego]

Czas na posumowanie naszego cyklu o SUV-ach na każdą kieszeń. Który samochód będzie najlepszy, który wybrać, który z nich najlepiej spełni Wasze oczekiwania i zaspokoi potrzeby? Spróbujemy odpowiedzieć na to pytanie.

Ten artykuł ma 3 strony:

Używany SUV na każdą kieszeń — które auto jest najlepsze?

W cyklu „Używany SUV na każdą kieszeń” przyglądaliśmy się 6 modelom, które można kupić już za 10 000 zł. Wszystkie z napędem na cztery koła i silnikami benzynowymi, w latach 90. najpopularniejszymi i nierzadko jedynymi dostępnymi w poszczególnych modelach. Choć przedstawione samochody należą do jednego segmentu, w rzeczywistości różnice między nimi są spore. Jedne bardziej szosowe, inne raczej terenowe, dla indywidualistów i tradycjonalistów. W tym niewielkim gronie każdy znajdzie coś dla siebie, ale najpierw przyjrzymy się ofertom.

Choć w każdym artykule o samochodzie używanym zamieszczamy tabelę ze średnimi cenami, to przy ograniczonej podaży trudno statystyki uznać za miarodajne, ponieważ średnia cena w tabeli to jedynie średnia arytmetyczna ze wszystkich, uwzględniająca samochody w różnym stanie technicznym, czasami uszkodzone lub wyeksploatowane, ale także tzw. „perełki”. Dlatego też teraz przyjrzymy się rynkowi ograniczając kwotę do 10 000 zł. Co kupimy za takie pieniądze?

Używany SUV na każdą kieszeń – poradnik kupującego

SUV-y na rynku europejskim są znane od lat 90. W tym okresie segment ten raczkował i tylko odważni producenci przygotowywali tego typu samochody. Dziś…

Zobacz również: Subaru Forester 2.0D - test Autokult.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Zobacz więcej artykułów z serii: Samochód używany - poradnik kupującego

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Samochody używane:

Używana Honda CR-V 2,0 [1995-2001] – SUV na każdą kieszeń Używany Jeep Wrangler YJ (1987-1995) – poradnik kupującego Używany Volkswagen Passat B5 (1996-2005) - poradnik kupującego Używana Toyota RAV4 2,0 [1995-2000] - SUV na każdą kieszeń - poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Rover i Saab [część 16] - poradnik kupującego Używane Suzuki Grand Vitara 2,0 16V [1998-2005] - SUV na każdą kieszeń - poradnik kupującego Używana Kia Sportage I 2,0i [1994-2002] – SUV na każdą kieszeń – poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Renault [część 15] – poradnik kupującego Używany Subaru Forester SF 2,0 [1997-2001] – SUV na każdą kieszeń [poradnik kupującego] Używany SUV na każdą kieszeń – poradnik kupującego Używane Volvo C30 D5 [2006-2012] – poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Peugeot [część 14] – poradnik kupującego Używany Opel Corsa C 1,3 CDTI [2000-2006] - poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Opel [część 13] – poradnik kupującego Używane Volvo S40/V50 II 1,6D [2003-2012] – poradnik kupującego Nietuzinkowe samochody za 20 000 zł - poradnik kupującego Używana Dacia Logan I [2004-2012] – poradnik kupującego Sensowne auto za 5000 zł – Nissan [część 12] - poradnik kupującego Nowy Volkswagen Jetta 1,4 TSI 150 KM Highline (2015) - pierwsza jazda po liftingu [galeria zdjęć] Używany SsangYong/Daewoo Korando I 2,9 TD [1997-2006] - poradnik kupującego Rodzynki z rynku wtórnego – oldschoolowe terenówki Sensowne auto za 5000 zł – Mercedes [część 11] - poradnik kupującego Używany Opel Vectra C 3,0 CDTI (2002-2008) – poradnik kupującego Prawie nowy, używany samochód – ile kosztuje?

Popularne w tym tygodniu:

Wojskowa Toyota Mega Cruiser na sprzedaż Używany Ford Puma [1997-2001] – poradnik kupującego Używana Mazda 2 DE [2007-2015] – poradnik kupującego