CarTech4x4 przedstawia klasyczną wyprawówkę

CarTech4x4 przedstawia klasyczną wyprawówkę

CarTech4x4 przedstawia klasyczną wyprawówkę
Źródło zdjęć: © Cartech4x4
CarTech4x4
16.04.2015 09:05, aktualizacja: 02.10.2022 10:35

Do tuningu zdecydowaliśmy się na zakup seryjnego samochodu marki Nissan Patrol. Auto nigdy nie jeździło w terenie - nawet tym lekkim, był to po prostu miejski samochód. Jak w każdym 10-letnim aucie było parę rzeczy do poprawienia. Po dokonaniu pełnego przeglądu wraz z wymianami, w tym układu hamulcowego i kierowniczego, zadbaliśmy o całe wyposażenie fabryczne, aby było w pełni sprawne: od klimy począwszy, na podświetleniu zegarów oraz przełączników skończywszy.

Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4
Obraz
© Cartech4x4

Gdy Patrol był już w pełni sprawny, tak jak to przewidział producent, zajęliśmy się w warsztacie samochodowym CarTech4x4.pl jego tuningiem - główną zasadą jaką wyznajemy przy tuningowaniu samochodów, jest: aby nie popsuć fabryki. Tak więc przy montażu zawieszenia poza sprężynami oraz amortyzatorami renomowanego producenta Old Man Emu (OME), użyliśmy całej masy dodatkowych akcesoriów, np.: dłuższych oraz mocniejszych łączników stabilizatorów, tulei mimośrodowych przednich wahaczy i w końcu samą geometrię zawieszenia ustawiliśmy nieco inaczej niż w przypadku oryginalnego systemu i małych kół. Dzięki temu podniesione auto na dużych kołach na drodze prowadzi się nie gorzej niż seryjny samochód, a dodatkowo jego dzielność terenowa znacznie się zwiększa.

Koła w słusznym rozmiarze 35/12.5R15, obute na felgi chromowane 10x15 et -40 wyglądają na aucie bardzo imponująco i oczywiście głównie zwiększają dzielność terenową, jednak do samochodu, który miał by być tylko wyprawówką (ten z założenia miał być nieco show carem) lepsze byłyby koła w rozmiarze 33/12.5R15. Zderzaki to metalowa konstrukcja krajowego producenta. W przednim zamontowaliśmy wyciągarkę marki SuperWinch, która jest jedną z lepszych dostępnych na naszym rynku. Zasila ją specjalny akumulator OPTIMA. Dodatkowo przedni i tylny zderzak jest wyposażony w zaczepy, których można użyć przy holowaniu lub wyciąganiu z opresji liną kinetyczną, ta jest na wyposażeniu auta, a sposób montażu wyklucza możliwość urwania czegokolwiek. Progi są wykonane w naszym warsztacie od podstaw, a sposób ich wykonania oraz montażu pozwala na podnoszenie samochodu podnośnikiem typu HiLift. Na dachu zamontowaliśmy porządny bagażnik wyprawowy, jest to solidna konstrukcja, która pozwala na przewożenie sporej ilości bagażu, dodatkowego koła zapasowego czy wspomnianego wcześniej podnośnika typu HiLift. Dodatkowe oświetlenie to cztery dalekosiężne halogeny zamontowane na bagażniku, dwa na zderzaku, oraz po dwa robocze na każdy bok oraz tył.

Drabinka zamontowana w warsztacie samochodowym CarTech4x4 na tylnych drzwiach jest przewidziana na obciążenie do 100 kg, pozwoli to na korzystanie z niej nawet bardziej rosłym osobom. Za bezpieczeństwo silnika w czasie wojaży po bardzo zapylonych terenach, np. po drogach szutrowych czy leśnych duktach oraz przy przejeżdżaniu przez głębszą wodę, odpowiedzialny jest oryginalny Safari Snorkel. Jest on wykonany z udaroodpornego plastiku, dzięki czemu niestraszny jest mu kontakt z gałęziami czy nawet z drzewem.

Wnętrze auta pozostało oryginalne, jedynie kierownica oraz gałki dźwigni zmiany biegów oraz reduktora, zostały obszyte nową skórą. Samochód jest idealny do turystycznych wyjazdów z rodziną w weekendy. Dzięki zamontowanej wyciągarce można sobie pozwolić na wojaże w jedno auto, a dzięki zastosowaniu niezbędnych akcesoriów, samochód będzie się równie świetnie spisywał się jako użytkowy pojazd na co dzień!!! Jest to jeden z samochodów przygotowanych w naszej firmie do dalszej odsprzedaży w stanie nowy/nieużywany. Na wszystkie zamontowane akcesoria off road są 24 m-ce gwarancji, a na sam samochód 12 tys. km lub 6 m-cy. Dzięki temu nowy nabywca ma pewność, że nie kupuje "kota w worku", tylko profesjonalnie przygotowane auto, w którym wszystkie akcesoria są kompatybilne ze sobą, a sam samochód to niewyeksploatowany egzemplarz Patrola, kupiony przez specjalistów od tej marki i modelu, których żaden handlarz nie jest w stanie nabić w przysłowiową butelkę...

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)