Fiat szykuje następcę modelu Bravo

Segment kompaktów jest trudny, ale i dochodowy. W zeszłym roku na Starym Kontynencie kupiono 2 385 803 takich samochodów. Rok temu Nissan dostrzegł konieczność wprowadzenia na rynek pełnowartościowego kompaktu, czego efektem jest europejski Pulsar. To samo ma zamiar zrobić Fiat.

Choć Bravo drugiej generacji nadal pozostaje w sprzedaży, a jego cenę można nawet uznać za atrakcyjną, to popyt na ten model jest minimalny i mówiąc kolokwialnie, wypadł z obiegu. Niestety Bravo poważnie się zestarzało i nie oferuje technologii dostępnych u konkurentów. Fiat zamierza powrócić z nowym Bravo choćby do środka stawki w segmencie kompaktów.

Fiat Bravo 1,6 Multijet Emotion — dla młodych z rozsądkiem [test autokult.pl]

Fiat Bravo drugiej generacji to jeden z najbardziej urodziwych przedstawicieli segmentu C. Nic dziwnego – włoski kompakt swój wygląd zawdzięcza biuru…

W przeciwieństwie do obecnego, nowe Bravo, które może być sprzedawane pod zupełnie inną nazwą będzie dostępne z nadwoziem kombi. Małe są szanse na wprowadzenie na rynek europejski również sedana, ale prawdopodobnie będzie produkowany m. in. na rynki Ameryki Południowej.

Samochód ma bazować na płycie podłogowej Fiata 500X z tymi samymi silnikami, które producent oferuje do niewielkiego crossovera, ale bryła będzie całkowicie konserwatywna. Produkcja nowego kompaktu ma się odbywać w Turcji. Fiat zakłada 7-letni cykl życia produktu i w tym czasie powstanie ok. 700 000 aut.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Most Łazienkowski do całkowitej odbudowy? [aktualizacja] BMW przedstawiło M4 Concept Iconic Lights z laserowymi światłami [aktualizacja] Nowy Mitsubishi Outlander wyszpiegowany w japońskim porcie [aktualizacja] Aston Martin Vantage GT3 (2015) - torowa broń na ulicy [aktualizacja] Tłumiki drgań skrętnych i wolne koła alternatora – idea stosowania i eksploatacja Väth z dodatkami dla Mercedesa klasy C Estate Z kuluarów targów w Genewie: 10 najciekawszych plotek salonu (2015) Najciekawsze premiery tegorocznego salonu samochodowego w Genewie (2015) Hołowczyc kontra policja w Mławie 3:0 dla Ogiera i Volkswagena – wyniki Rajdu Meksyku 2015 Sébastien Ogier jedzie po zwycięstwo w Meksyku McLaren 675LT - przedłużona bestia z Wielkiej Brytanii [aktualizacja] Porsche (991) 911 GT3 RS (2015) - bestia oficjalnie zaprezentowana! [aktualizacja] Fatalny początek Rajdu Meksyku dla Roberta Kubicy! [aktualizacja] Nowe Mercedesy w służbach bezpieczeństwa Formuły 1 Link 4 da dodatkowe zniżki za możliwość śledzenia auta Najczęściej wybierane przez Polaków wzory felg aluminiowych McLaren do walki z Porsche 911 zadebiutuje już w kwietniu [wideo] Hamann Porsche Macan S - diesel w legendarnych barwach Goodyear BH03 – opona jak dynamo Mercedes-Benz S63 AMG Coupé Diamond Edition – elegancki i niezwykle mocny Mercedes G63 AMG Sahara Edition w pustynnym kamuflażu AC Schnitzer i propozycje dla klientów BMW X6 Fiesta Roberta Kubicy najładniejszą rajdówką WRC

Popularne w tym tygodniu:

Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet to powrót do przeszłości. Najpiękniejszy samochód roku Haniebnie ubrany jednoślad – ciekawy sprzęt sfotografowany w centrum Warszawy Takiego przebiegu w żadnym porsche jeszcze nie było. Kanadyjczyk pobił rekord To już koniec Vipera. Ralph Gilles żegna się z samochodem Toyota Supra jednak bez manuala? Na to wygląda Porsche ma kupić kierowcom okulary przeciwsłoneczne. Zaskakujący wyrok sądu "Jedzie z nami Basia". Gratulacje, tylko co z tego? Budowa wyścigówki na finiszu. Polak spełnia swoje marzenie z dzieciństwa Masz pierwszą MX-5 do restauracji? Mazda ci w tym pomoże Jak wygląda rozpakowanie Bugatti Chirona? Zaglądamy za kulisy Cupra będzie osobną marką? Seat już zastrzegł logo Ford sierra w stylu Rat należąca do naszego czytelnika. Jak wam się podoba?