Mercedes kończy produkcję G63 AMG 6x6

Ostatni Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 wyjedzie z fabryki w Grazu w maju.

Jak podaje GTSpirit, Mercedes nie przyjmuje już zamówień na trzyosiowego potwora zbudowanego w oparciu o klasę G. Firma sprzedała ponad sztuk 100 auta, co przerosło jej oczekiwania. Producent nie chce budować więcej egzemplarzy, ponieważ chce, aby G63 AMG 6×6 pozostał modelem ekskluzywnym.

W połowie ubiegłego roku Mercedes podał, że Polska jest najlepszym rynkiem zbytu dla samochodu w Europie. Do końca lipca 2014 r. sprzedano u nas 7 egzemplarzy. Nowszych informacji dot. popytu w naszym kraju brak.

Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 — terenowy potwór [galeria]

Mercedes G63 AMG 6×6 to najnowsze i najbardziej szkaradne dziecko z Affalterbach, superterenówka adresowana do piekielnie bogatych szejków ze Zjednoczonych…

Dla przypomnienia, Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 jest napędzany przez silnik 5,5 V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 758 Nm. Auto ma napęd na wszystkie koła i waży 3850 kg. Żeby stać się właścicielem pojazdu, trzeba było wysupłać ponad 450 000 euro.

Zobacz również: Audi Q3 2.0 TFSI S tronic (2015) - test napędu quattro i trybu Offroad

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

BMW przedstawiło M4 Concept Iconic Lights z laserowymi światłami [aktualizacja] Aston Martin Vantage GT3 (2015) - torowa broń na ulicy [aktualizacja] Mercedes-Maybach Pullman – dodatkowy metr przestrzeni [aktualizacja] Odświeżona Kia Picanto wchodzi na rynek Koenigsegg Regera i Agera RS zostaną pokazane w Genewie [aktualizacja] Dwa koncepty Suzuki w Genewie [aktualizacja] Morgan zapowiedział premierę przed targami w Genewie [aktualizacja] Kia Sportspace concept, czyli Optima w wersji kombi [aktualizacja] McLaren P1 GTR w wersji produkcyjnej oficjalnie odsłonięty - 1000 KM na tor [aktualizacja] Nowe GTA Spano o mocy 925 KM [aktualizacja] Koncept Audi Prologue Avant (2015), czyli limuzyna-hatchback [aktualizacja] Aston Martin Vulcan czeka na Genewę [aktualizacja] Mansory Lamborghini Huracán (2015) - byk z turbo Rocznicowe Dacie Sandero, Duster i Logan Nowe Audi R8 (2015) oficjalnie zapowiedziane przed Genewą [aktualizacja] nanoFlowcell w natarciu na targach w Genewie [aktualizacja] Carlsson C25 Super GT Final Edition – czas na pożegnanie Range Rover Evoque na Genewę Ferrari przedstawiło wizję bolidu F1 przyszłości Oficjalnie: Rolls-Royce stworzy SUV-a, który nie będzie SUV-em Bentley przedstawił odświeżoną rodzinę Continental GT i Flying Spur Nowa Honda HR-V przed debiutem w Genewie Lotus Evora 400 – najmocniejszy i najszybszy Pierwsze zdjęcia nowego Volkswagena Sharana

Popularne w tym tygodniu:

Potwierdzone informacje o kolejnej Mazdzie z silnikiem Wankla. Koncept już w październiku Mitsubishi EVO powraca! W planach elektryfikacja i... Lamborghini ogłosiło datę premiery SUV-a. Model Urus poznamy 4 grudnia Zabytkowy Bentley z wyjątkowym Porsche na lawecie. Przejechały setki kilometrów Brytyjski oddział Alpine musiał zdjąć swoją reklamę. Samochód jechał na niej zbyt szybko "Miękka" hybryda pogrzebie silniki Diesla Toyota chce wrócić na rynek ze starą nazwą. Czy możliwy jest kolejny sportowy model? Zapłacisz mniej za parkowanie jeżeli masz nowsze auto. Ulgi zamiast kar Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari Land Rover Discovery holuje 110-cio tonowy pociąg Polski rynek diesli. Nie przepadamy za nimi, ale kochamy TDI Deadmau5 sprzedaje swoje Lamborghini. Nie ma drugiego takiego