Mercedes kończy produkcję G63 AMG 6x6

Ostatni Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 wyjedzie z fabryki w Grazu w maju.

Jak podaje GTSpirit, Mercedes nie przyjmuje już zamówień na trzyosiowego potwora zbudowanego w oparciu o klasę G. Firma sprzedała ponad sztuk 100 auta, co przerosło jej oczekiwania. Producent nie chce budować więcej egzemplarzy, ponieważ chce, aby G63 AMG 6×6 pozostał modelem ekskluzywnym.

W połowie ubiegłego roku Mercedes podał, że Polska jest najlepszym rynkiem zbytu dla samochodu w Europie. Do końca lipca 2014 r. sprzedano u nas 7 egzemplarzy. Nowszych informacji dot. popytu w naszym kraju brak.

Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 — terenowy potwór [galeria]

Mercedes G63 AMG 6×6 to najnowsze i najbardziej szkaradne dziecko z Affalterbach, superterenówka adresowana do piekielnie bogatych szejków ze Zjednoczonych…

Dla przypomnienia, Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 jest napędzany przez silnik 5,5 V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 758 Nm. Auto ma napęd na wszystkie koła i waży 3850 kg. Żeby stać się właścicielem pojazdu, trzeba było wysupłać ponad 450 000 euro.

Zobacz również: Porsche 911 Carrera GTS vs Mercedes-AMG GT S - porównanie dźwięku silnika

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

BMW przedstawiło M4 Concept Iconic Lights z laserowymi światłami [aktualizacja] Aston Martin Vantage GT3 (2015) - torowa broń na ulicy [aktualizacja] Mercedes-Maybach Pullman – dodatkowy metr przestrzeni [aktualizacja] Odświeżona Kia Picanto wchodzi na rynek Koenigsegg Regera i Agera RS zostaną pokazane w Genewie [aktualizacja] Dwa koncepty Suzuki w Genewie [aktualizacja] Morgan zapowiedział premierę przed targami w Genewie [aktualizacja] Kia Sportspace concept, czyli Optima w wersji kombi [aktualizacja] McLaren P1 GTR w wersji produkcyjnej oficjalnie odsłonięty - 1000 KM na tor [aktualizacja] Nowe GTA Spano o mocy 925 KM [aktualizacja] Koncept Audi Prologue Avant (2015), czyli limuzyna-hatchback [aktualizacja] Aston Martin Vulcan czeka na Genewę [aktualizacja] Mansory Lamborghini Huracán (2015) - byk z turbo Rocznicowe Dacie Sandero, Duster i Logan Nowe Audi R8 (2015) oficjalnie zapowiedziane przed Genewą [aktualizacja] nanoFlowcell w natarciu na targach w Genewie [aktualizacja] Carlsson C25 Super GT Final Edition – czas na pożegnanie Range Rover Evoque na Genewę Ferrari przedstawiło wizję bolidu F1 przyszłości Oficjalnie: Rolls-Royce stworzy SUV-a, który nie będzie SUV-em Bentley przedstawił odświeżoną rodzinę Continental GT i Flying Spur Nowa Honda HR-V przed debiutem w Genewie Lotus Evora 400 – najmocniejszy i najszybszy Pierwsze zdjęcia nowego Volkswagena Sharana

Popularne w tym tygodniu:

Czy doświadczony kierowca zdałby dziś egzamin na prawo jazdy? Wynalazca reflektostopu przestrzega przed chińskimi podróbkami Międzynarodowe Targi Poznań Motor Show 2017 – informacje Drobna kolizja nie musi się zakończyć mandatem Zmierzch Coupé i Cabrio? BMW i Mercedes ograniczą ofertę modeli Christian von Koenigsegg pokazał jak skonfigurowałby swoją Regerę Nowa jakość SsangYonga - zapowiedź SUV-a Y400 Wołga może powrócić na rynek w zaskakującej formie Tydzień w motorsporcie #15 WLTP i RDE: cykle badania emisji, które mają odczarować europejską motoryzację Tydzień w motorsporcie #16