Solarny skuter na off-road: Daymak Beast

Jednoślady elektryczne stale zyskują na popularności. Używane są przede wszystkim w ruchu miejskim. A gdyby tak skuter elektryczny zabrać w teren?

fot. autoevolution.com

Beast znaczy 'bestia'. Czy to przypadkiem nie przesada w odniesieniu do skutera? Jak się okazuje, niekoniecznie. Producent twierdzi, że Daymak Beast poradzi sobie z głębokim piachem na plaży oraz błotem w terenie. A po takich zmaganiach, jak gdyby nigdy nic, będzie mógł wyjechać na asfalt i walczyć z miejskimi krawężnikami oraz ciasnymi przestrzeniami.

Skuter jest wyposażony w baterie słoneczne. Jak zapewnia producent, są one umiejscowione tak, że będą się ładowały podczas jazdy. Każdy, kto zechce skorzystać z tego rozwiązania, będzie musiał pamiętać, że zasięg dzienny nie może przekroczyć 10 km. Wówczas jazda tym skuterem będzie praktycznie darmowa.

Daymak Beast będzie oferowany w trzech wersjach: Standard, Deluxe oraz Ultimate. Będą się one różnić rodzajem i pojemnością akumulatorów. Wersja standard zostanie wyposażona w akumulator kwasowo-ołowiowy (12 Ah), a Deluxe i Ultimate otrzymają akumulatory litowe (20 Ah). Skuter w standardzie dostanie silnik 250W, pozostałe dwa — 500W. Zasięg ma wynosić od 30 do 50 km przy prędkości od 25 do 32 km/h.

Daymak Beast jest wyposażony w dwa porty USB, dzięki którym użytkownik będzie mógł podładować swój elektroniczny gadżet. Skuter ma również homologację drogową.

Wersję standard będzie można nabyć za 995 euro, Deluxe — 1690 euro, a Ultimate za 2570 euro.

Daymak Beast — galeria zdjęć

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Podziel się:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Motocykle:

Terenowy zawodnik: Suzuki RM-Z450 na 2015 rok Tragiczny wypadek na kursie kat. A - kursy w OSK zawieszone [aktualizacja] Motocykl vs samochód w korku - i kto ma rację? Rozmowa z instruktorem motocyklowym Nowe, czerwone Suzuki GSX-R 750Z - edycja limitowana Nowy motocykl w stajni Ducati: Monster 821 Motocykle na buspasach = mniejsze korki? Sportowa pięćdziesiątka: Junak 806 Nowość Bawarczyków: enduro BMW o poj. 350 ccm Michelin oficjalnym dostawcą opon do wyścigów MotoGP Elektryzujący projekt BMW: Concept Roadster Yamaha zabiera się do tworzenia customów - plany na 2014 rok Najszybszy elektryczny motocykl świata: Lightning LS-218 "Ćwiartka" Yamahy oficjalnie: YZF-R25 Prawo jazdy kat. B na jednoślady - czym jeździć? Część I Pierwszy publiczny test zderzeniowy motocykla w Polsce Retroturystyk Hondy już wkrótce Włoch na trzech kołach: Piaggio MP3 na 2015 rok 125 ccm do miasta: Yamaha Majesty S Yamaha MT-07 - test Włoska fantazja: Ducati Panigale Curva 1190 Bez konieczności parkowania: elektryczny skuter Stigo Unikat za pół miliona dolarów: Winchester Kategoria B wystarczy, by jeździć motocyklem - sejm zaakceptował ustawę Grom z jasnego nieba: Yamaha MT-125 debiutuje!