Kolejny wtorek - kolejna reklama. Tym razem postawiłem na stary, ale moim zdaniem wciąż na czasie produkt. Tym bardziej aktualny, że przecież na targach w Genewie Audi pokazało, że wie jak robić samochody. Zapraszam Was więc na krótki seans.
Kolejny wtorek - kolejna reklama. Tym razem postawiłem na stary, ale moim zdaniem wciąż na czasie produkt. Tym bardziej aktualny, że przecież na targach w Genewie Audi pokazało, że wie jak robić samochody. Zapraszam Was więc na krótki seans.
[swf]http://patrz.pl/player.partner.21.swf?id=312932&r=5&o=312932&w=21&color1=000000&color2=ffffff&color3=054a90,425,349,8,ffffff[/swf]
Pytanie zadane na początku tej reklamy można przetłumaczyć jako "czego oczekujesz od swojego auta?". Do widza kierowane są cztery przymiotniki, poparte przykładami. Mamy więc piękny design i nierozerwalnie związaną z nim Alfę Romeo. Znalazło się również miejsce dla Mercedesa wraz z jego komfortem, oraz dla Volvo i charakterystycznego dla firmy bezpieczeństwa. Na koniec na tacy podano BMW wraz ze sportowym charakterem wozów. Jednak motyw przewodni reklamy mówi, że wszystkie te cztery cechy można znaleźć jedynie w Audi. Świetnie pomyślane i ciekawie zrealizowane.