FAN PARK dla kibiców od KIA i Carlsberga

FAN PARK dla kibiców od KIA i Carlsberga

Mateusz Gajewski
03.06.2008 12:00, aktualizacja: 02.10.2022 14:35

KIA Motors przy współpracy z Carlsbergiem rozpoczynają wielką, piłkarską zabawę! Euro 2008 oficjalnie rozpocznie się w najbliższą sobotę i wtedy też - 7 czerwca - zostanie oficjalnie otwarty na Polu Mokotowskim FAN PARK - piłkarski park kibiców, który począwszy od 7 do 29 czerwca, będzie miejscem przeżywania „Prawdopodobnie najlepszych piłkarskich emocji na EURO 2008”.

KIA Motors przy współpracy z Carlsbergiem rozpoczynają wielką, piłkarską zabawę! Euro 2008 oficjalnie rozpocznie się w najbliższą sobotę i wtedy też - 7 czerwca - zostanie oficjalnie otwarty na Polu Mokotowskim FAN PARK - piłkarski park kibiców, który począwszy od 7 do 29 czerwca, będzie miejscem przeżywania „Prawdopodobnie najlepszych piłkarskich emocji na EURO 2008”.

Park będzie usytuowany u zbiegu ulic Czubatki, Fińskiej i Leszowej i będzie on w stanie pomieścić aż 5 tysięcy kibiców. Główną atrakcją parku będzie wielki ekran o powierzchni 30 m2 i umiejscowiona na przeciwko ogólnodostępna trybuna. Oprócz oglądania meczy i powtórek kibice codziennie po godzinie 16-tej będą mogli brać udział w futbolowych zabawach i konkurencjach. Wśród odwiedzających rozlosowane będą bardzo atrakcyjne nagrody ufundowane przez KIA Motors, jak chociażby bilety na półfinał i finał Euro 2008 oraz samochód osobowy KIA pro_cee'd.

Oprócz bliskiej, partnerskiej współpracy z UEFA koncern KIA jest także Partnerem FIFA jako sponsor rozgrywek o Puchar Świata FIFA w latach 2010 i 2014. Nasza obecność na Polach Mokotowskich nie jest więc przypadkowa. Cieszy nas niezmiernie fakt, iż mamy swój aktywny udział w organizacji FAN PARKU i możemy zaoferować polskim fanom piłki nożnej możliwość wspólnego kibicowania, w fantastycznej, rodzinnej atmosferze” - mówi Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors.

Wstęp do parku jest bezpłatny.

Źródło: Kia

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)